Toon posts:

is er een maximun snelheid?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is er een max snelheid voor bijv een voorwerp dat door de lucht vliegt? of kan het altijd harder?

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

De lichtsnelheid.

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

Verwijderd

Topicstarter
je kan toch wel sneller dan het licht? warom niet?

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 09:16
Hoe wil je sneller zijn dan het geluid?
Je zou te zien zijn op 2 plaatsen tegelijk

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 19:10 schreef grolle het volgende:
geluid? dat kan toch al?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11-2025

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 28 mei 2002 19:10 schreef grolle het volgende:
Geluid?... LICHT! ;)

Tja vroeger gaf men aan ook niet sneller dan het geluid te kunnen. Nou het tegendeel zien we vrijwel dagelijks in de lucht 'hangen'.
Dan moet ik zeggen dat de veronderstelling van grolle ook maar hypothetisch is, want je bent nooit op twee plaatsen te gelijk. Het is slechts de weerkaatsing die op 1 plaats te zien is, terwijl de fysieke body al op een andere plaats is.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Piet liep door het bos. Het was er heel erg donker en stil. Piet wist niet zo goed waar hij naar op zoek was, maar hij wist dat als hij maar lang genoeg zocht, het uiteindelijk wel zou vinden.

Het was best spannend...zo helemaal alleen in dat donkere bos. Hier en daar kraakte een tak en in de verte was het geroep van een uil te horen. Het melkwitte schijnsel van de maan verlichtte het pad waar Piet op liep. Het kon echter niet voorkomen dat hij bijna struikelde over een stronk die op het pad was gevallen na een hevige storm.

Toen hij zijn evenwicht herstelde bemerkte hij in zijn linkeroog hoek een schijnsel. Hij draaide zijn hoofd en bemerkte iets onder de takken even verderop. Voorzichtig stapte hij door het gras langs het pad het bos in - richting het schijnsel. En toen hij dichterbij kwam zag hij het. Eindelijk had hij gevonden waar hij zo lang naar zocht:

DE ZOEKFUNCTIE!

Even serieus....dit onderwerp is al 100x keer voorbij geweest. Je post is uiterst summier en een simpele zoekopdracht leverde mij dit op:

[topic=118236/1/999]
[topic=78250/1/999]
[topic=437150/1/999]

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

Op dinsdag 28 mei 2002 19:14 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
Piet liep door het bos[knipperdeknip]
Wel een uitermate leuke manier van UTFS zeggen :)

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

[..]

DE ZOEKFUNCTIE!

Even serieus....dit onderwerp is al 100x keer voorbij geweest. Je post is uiterst summier en een simpele zoekopdracht leverde mij dit op:

[topic=118236/1/999]
[topic=78250/1/999]
[topic=437150/1/999]
Ik vind dat er in een sub forum als deze best een keer meer over een onderwerp gediscuseerd kan worden. Vaak vloeit er toch wel weer een leuke discussie uit op...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-01 19:47
Piet liep door het bos. Het was er heel erg donker en stil. Piet wist niet zo goed waar hij naar op zoek was, maar hij wist dat als hij maar lang genoeg zocht, het uiteindelijk wel zou vinden.

Het was best spannend...zo helemaal alleen in dat donkere bos. Hier en daar kraakte een tak en in de verte was het geroep van een uil te horen. Het melkwitte schijnsel van de maan verlichtte het pad waar Piet op liep. Het kon echter niet voorkomen dat hij bijna struikelde over een stronk die op het pad was gevallen na een hevige storm.

Toen hij zijn evenwicht herstelde bemerkte hij in zijn linkeroog hoek een schijnsel. Hij draaide zijn hoofd en bemerkte iets onder de takken even verderop. Voorzichtig stapte hij door het gras langs het pad het bos in - richting het schijnsel. En toen hij dichterbij kwam zag hij het. Eindelijk had hij gevonden waar hij zo lang naar zocht:

DE ZOEKFUNCTIE!

[topic=118236/1/999]
[topic=78250/1/999]
[topic=437150/1/999]
:Z

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:36

Elvhenk

Madam Mikmak

Dit topic voldoet idd niet aan de voorwaarden voor W&L. An sich mag er best vaker over eenzelfde onderwerp gediscussierd worden, maar dit is geen onderwerp dat aan meningen onderhevig is. Dat beperkt de discussiemogelijkheden nogal. Ook is de openingspost te summier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.