• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Mijn ouders willen naar moskou toe, weet iemand misschien wat voor gsm netwerk ze daar hebben? 900/1800 of 1900

Iemand misschien nog wat meer info over de rest van rusland, lijkt mij dat je niet overal daar kunt bellen.

thanks

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 19:06 schreef Bram het volgende:
Mijn ouders willen naar moskou toe, weet iemand misschien wat voor gsm netwerk ze daar hebben? 900/1800 of 1900

Iemand misschien nog wat meer info over de rest van rusland, lijkt mij dat je niet overal daar kunt bellen.

thanks
Dit lijkt me meer een vraag die je zo op een willekeurige site kan vinden van een telecom aanbieder als Ben ® bv..

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Mijn vader kan in St. Petersburg IIG gewoon bellen met de NOKIA6110, dus ik denk 900 of 1800

mijn T.net systeemspecspagina

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 21:06

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Mob.TeleSystems (MoscCity
Aanvullende informatie Rusland (Moscow City)-Mob.TeleSystems (MoscCity: Netwerk GSM 900/1800
Netwerkcode 250-01
Displayvermelding MTS-RUS

SMS ontvangen Ja
SMS verzenden Nee
Wisselgesprek Nee
Fax Nee
Data Nee
Nummerweergave Ja
Doorschakelen Nee
Blokkeren Nee
Handsfree bellen verplicht Ja

Komt af van kpn.com

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Oke bedankt voor alle info, weet genoeg

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In mijn telefoon staat een hele lijst met netwerken over de wereld georderd op land, dus kan ik ook zien welke er in rusland zijn ongeveer..
1 probleempje, er staat niet bij welk welk land het is en wanneer de volgende begint, maar het is wel wat af te lijden aan de namen:

Chunghwa
MTS-RUS
NorthWestGSM RU
SCS
Rus Smarts
Rus DTC
Rus Far East
Kuban-GSM RUS
RUS 17
Extel Rus
Uraltel :?

Ik hoop dat je er wat mee kunt. :)