Hardware doorlichten waar???

Pagina: 1
Acties:

• misvid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
it's driving me vokking crazy,

kheb een zelfbouw pc. ooit eens aangeschaft bij mycom

- asus A7V-E
- AMD / Athlon 1000mhz
- 256mb
- 20 GB 7200rpm [merk euhm shit wat was het ook alweer]

De kast die ik erbij heb gekocht met de voeding die daarin zit draait goed met AMD [gechecked op de amd site].

ik draai nu win xp pro en heb al verschillende os'jes geprobeerd. maar mijn pc knalt er steeds uit. van die onverklaarbare crashes. mijn kollega zit in hetzelfde lokaal en heeft dezelfde problemen. we denken dat het aan de statische elektriciteit ligt oid. kwam ook ergens een thread tegen waarin onverklaarbare crashes verklaard werden door bagger memory. nu weet ik echter niet meer wat voor memory ik heb ...

ik wordt er doodziek van en wil dit graag oplossen. door de crashes worden verschillende bestanden corrupt en kan ik er weer een ghost overheen gooien. zo eens per maand.

een pc reparatie bedrijf vind ik maar dubieus dus ik zoek een goeie geronomeerde no bullshit autoverkoper pc doctor!

help me.

Macbook Pro / Dell Inspiron 6400 / HP Slimline / iPod Touch / PSP / XBOX 360

Verwijderd

www.simmtester.com kan je een progje downen of je geheugen te testen

• misvid
wowser, snel antwoord thanx. kga het ff proberen

• misvid
geprobeerd. kwam niet door de test. fail fail en nog eens fail. restarten [test moet onder DOS] gaat niet meer ... maar alle symptonen staan ook in de userguide dus ik denk dat dit het is. volgens mij moet ik een nieuw simmetje kopen. maar wel een goeie ...

Verwijderd

:) laat es horen of het daarna goed is of nie ben bebieuwd

• Ronald__
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:58

Ronald__

Shit happens

Op dinsdag 28 mei 2002 18:46 schreef misvid het volgende:
.... we denken dat het aan de statische elektriciteit ligt oid...
Als je denk dat het daar mee te maken kan hebben, dan moet je gewoon even kijken of de aarding in orde is...
zoniet, dan even ergens anders je pc laten draaien, en kijken of het daar wel in orde is...

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 06:50
dat testen kan wel ff duren ik ben of mijn celeron 466 met 128 mb ram 1 dag bezig geweest

dot.blaat

• misvid
JOTTUM,

testen ging vrij snel. kwam niet door de test heen. met het oude geheugen. vanochtend bij computerland amsterdam [ceintuurbaan] nieuw geheugen gekocht [256mb twin mos ofzo van fujitsu 133] a 87 EUR en de [quick]test feiloos gepassed.

MRen bedankt en computerland/amsterdam ook [paradigit in utrecht waren trouwens autoverkopers].

Pagina: 1