Is er een hoeje voor de Canon G2 waar de lens er nog uit komt en er aan de achterkant doorzichtig plastic zit zodat ik het display kan zien? Ik heb in vele winkels gezocht maar niks gevonden. Alleen van die hoesjes om hem op te bergen.
Verwijderd
Bij mijn weten is die er niet, maar voor de zekerheid bel eens met de canonshop
023 5681600
023 5681600
Wat voor hoes zoek je dan eigenlijk?
Een onderwaterhoes of gewoon een beschermende hoes?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik gok een beschermende hoes, anders had ie wel een onderwatercamera gekochtOp woensdag 29 mei 2002 09:55 schreef Ruud2001 het volgende:
Wat voor hoes zoek je dan eigenlijk?
hehe, ja ok, maarjah aangezien je de laatste tijd ook van die onderwater-covers ziet voor bijvoorbeeld een digital Ixus, kon ik me voorstellen dat ie zoiets bedoelde.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
hij wil het display nog kunnen zien, dus hij bedoelt een beschermhoes, maar wil nog wel foto's kunnen terwijl de camera in de hoes zit
ik weet alleen niet of die bestaat
misschien zelf maken
misschien zelf maken
Nou, ik kan bevestigen dat dat wel bestaat. Is nmelijk ook een waterdichte hoes zodat je ook onderwaterfoto's kan maken.Op woensdag 29 mei 2002 10:19 schreef enigma het volgende:
hij wil het display nog kunnen zien, dus hij bedoelt een beschermhoes, maar wil nog wel foto's kunnen terwijl de camera in de hoes zit
misschien zelf maken
Alleen was er voor bijna de hele Canon-series een model beschikbaar behalve voor de Ixus, dus was ik zo kwaad dat ik die site niet gebookmarked had
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Weet je ook toevallig waar ik die kan halen/laten bezorgen?
In de Canonshop?
In de Canonshop?
Pagina: 1