Leadtek Ti4600 op een 17" TFT nut ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Ik ben van plan deze kaart te kopen alleen heb ik nog wat twijfels over m'n setup. De kaart zou aangesloten worden dmv DVI op een iiyama 17"tft scherm met een res. van 1280x1024, 32bits kleuren en 60Hz (TFT default). vragen waar mee ik zit:

1) Zit er een limiet aan wat een TFT scherm kan weergeven (dus FPS en andere grafische hoogstandjes)
2) Is de DVI aansluiting op deze kaart te vergelijken met de DVI van een Matrox kaart ?
3) Pas deze kaart op een Epox 8KHA+

ik heb de search gebruikt maar niet echt iets kunnen vinden

Verwijderd

Een ding is zeker tft is zeer mooi by zonder scherp en helder, alleen de inkijk hoek is wat gelimiteerd.

en ik ben er ook nog steeds niet achter of zo'n scherm wel bijv 60 frames per seconde tevoorschijn kan toveren,die video kaart kan dat makkelijk... maar of die tft dat zonder te ghosten of te vervagen bijhoud :?

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Op dinsdag 28 mei 2002 18:45 schreef loekos het volgende:
en ik ben er ook nog steeds niet achter of zo'n scherm wel bijv 60 frames per seconde tevoorschijn kan toveren,die video kaart kan dat makkelijk... maar of die tft dat zonder te ghosten of te vervagen bijhoud :?
Met een maximale response tijd van 25ms kom je uit op 40 frames per seconde in de *slechtste* situatie, tenminste zo redeneren sommigen hier. Echter, die redenatie is niet helemaal juist aangezien die 25ms betrekking heeft op de latency van een *pixel*. En aangezien games geen homogeen beeld hebben is ook de pixel latency nooit homogeen.

Wat ik gemerkt heb bij mijn LG TFT met een max latency of 40ms is dat ik in games geen blur of ghosting zie, met uitzondering van overgangen van zwart->wit (is ook te verwachten, dan speelt immers de maximale pixel latency). Dat zag ik vooral in McGee's Alice waar je dus een map had die in zwart-wit was opgebouwd. En zelfs dan was de blur maar minimaal.

Verwijderd

[topic=508274/1/50]

Dit topic is gesloten.