Ik heb sinds kort een Leadtek GF4 Ti4400. Fijn ding. Lekker snel, goed beeld bladivla en zo... Een van de redenen dat ik een GF4 wilde was omdat die multi display ondersteunen. Ik draai al een dikke 4 jaar met twee beeldschermen, en ik vind het fantasties! Gaat ook allemaal goed
.
Nu zit er op dat ding alleen ook een TV out. Ik heb wel een Trust televiewertje, maar als ik die aan wil sluiten dan moet ik eerst de resolutie en refresh van een van mijn monitoren terug zetten, anders blaas ik hem naar het hiernamaals (Max is 1024x768@60Hz
). Is wel mee te leven, beeld is dan prima op mijn TV, maar echt practisch is het niet. Nu kan ik dus mijn 2e monitor wel opofferen om dan mijn TV als clone van mijn eerste monitor te laten draaien, maar dan ben ik mijn tweede schermpie kwijt
. Weet iemand of er een manier is om van een van mijn schermen een cloon te draaien op mijn TV, en toch een dual display te hebben?
Appreshiated...
Nu zit er op dat ding alleen ook een TV out. Ik heb wel een Trust televiewertje, maar als ik die aan wil sluiten dan moet ik eerst de resolutie en refresh van een van mijn monitoren terug zetten, anders blaas ik hem naar het hiernamaals (Max is 1024x768@60Hz
Appreshiated...