Ik zou niet weten waar je het voor gebruikt, maar denk dat je bedoeld: Window > Documents > New Window
Ik zocht er laatst ook al naar...
Is erg handig hoor als je erg ingezoomd aan het pielen bent en dan een uitgezoomd window ernaast zodat je een beetje overzicht hebt
Is erg handig hoor als je erg ingezoomd aan het pielen bent en dan een uitgezoomd window ernaast zodat je een beetje overzicht hebt
Je bedoeld denk ik het "overview window". Ik weet niet meer precies waar die zit, ergens tussen de knoppen van 'layerpalet' en 'tool options' boven in de toolbar geloof ik. Staat wel in de help, moet je daar maar ff kijken.
Die bedoel ik inderdaad, wat gaar dat dat niet meer onder een sneltoets zit.Op dinsdag 28 mei 2002 17:59 schreef OzBoz het volgende:
Ik zou niet weten waar je het voor gebruikt, maar denk dat je bedoeld: Window > Documents > New Window
In welke versie? In 7 gebeurt er hier niksOp dinsdag 28 mei 2002 19:08 schreef Basp het volgende:
Nieuwe window is in ieder geval shift-W
Verwijderd
Bij mij wel, dan moet ik wel al eerst in een new file hebben gemaakt, druk ik dan op shift-w krijg ik allemaal nieuwe tekenvellen met dezelfde afmetingen.Op woensdag 29 mei 2002 08:26 schreef DeFeCt het volgende:
In welke versie? In 7 gebeurt er hier niks
Vaag, bij mij gaat ie gewoon naar de magic wand toolOp woensdag 29 mei 2002 19:31 schreef Basp het volgende:
[..]
Bij mij wel, dan moet ik wel al eerst in een new file hebben gemaakt, druk ik dan op shift-w krijg ik allemaal nieuwe tekenvellen met dezelfde afmetingen.
Pagina: 1