Ik ben beheerder van een web site en ik wil graag een *GRATIS* sms service op mijn site. Hoe krijg ik dat voor elkaar??
Verwijderd
Ik wil graag een *GRATIS* sms service op mijn site.
En je favoriete searchengine zei?
Als je niet een eigen server hebt en geld kan je het wel vergeten. (Tenminste als je je eigen gateway wilt gebruiken.)
HTH
En je favoriete searchengine zei?
Als je niet een eigen server hebt en geld kan je het wel vergeten. (Tenminste als je je eigen gateway wilt gebruiken.)
HTH
Verwijderd
Voor nix gaat de zon op. Geloof me, ik ben ook driftig op zoek geweest naar een gratis SMS gateway.
Maar je kunt het vergeten. Ik ga er binnenkort maar een kopen, wel zo handig.
Maar je kunt het vergeten. Ik ga er binnenkort maar een kopen, wel zo handig.
Verwijderd
d'r bestaan wel scripjuhs dat juh gebruik kan maken van de servers van grote SMS site's (zonder dat die dat door hebben) , alleen voor die scripjuhs wordt ook weer geld gevraagd..
Hoe doen ze dat bij de nieuwe ICQ dan? Daar heb je geen reclame ofzo erin. En die is nog lekker snel ook.
Verwijderd
Die jongens van ICQ (AOL) hebben ZAT geld om een eigen SMS server op te zetten natuurlijk.
volgens mij hebben die gasten van ICQ een dealtje met http://www.mtnsms.com/ gesloten...maar da weet ik niet zeker
www.cenobytes.nl Noize Party's & industrialnation.nl
Ik meen dat ik ooit eens een post heb gezien van een zogenaamde "smsmodem", ja modem ja!wat ie moduleerd of demoduleerd weet ik niet. Maar volgens mij is het geen eens een modem. Anywayz...hij was 10000 piek, best wel duur
Verwijderd
Inderdaad helemaal gelijk!
je krijgt nadat je het berichtje verstuurd hebt meteen te zien dat ie gestuurd is, in samenwerking met MTNSMS.COM
je krijgt nadat je het berichtje verstuurd hebt meteen te zien dat ie gestuurd is, in samenwerking met MTNSMS.COM
We hebben sinds kort een SMS-gateway op onze site staan. Is vrij basic, maar hij is rete snel. Is een beetje geleend
van een andere SMS-service, maar werkt perfect.
Je kunt de html-file downloaden op ftp://cableboy.cjb.net onder de naam 'sms.txt'. Op http://www.toptracks.net kun je hem in actie zien. (ENTER->TT Free SMS)
Je kunt de html-file downloaden op ftp://cableboy.cjb.net onder de naam 'sms.txt'. Op http://www.toptracks.net kun je hem in actie zien. (ENTER->TT Free SMS)
Ik heb em zelf ff getest. Nix aan het handje. Ik heb alleen op de pagina er niet duidelijk bij gezet, dat je de 06 voor je telefoonnummer weg moet laten.
Heb even gekeken. Hij zou Ben moeten ondersteunen. Begint je nummer met 0624 ? dat is namelijk de prefix van Ben. Wat je ook kunt proberen is eerst een ander land selecteren, en dan Nederland weer selecteren. Dan komt er in het vakje eronder een hele lijst met NL GSM-providers te staan. Dan moet je bij Ben dus alleen de laatste 6 cijfers invullen.
Algemene vraag, zijn er nog meer mensen met NIET KPN-abbonementen waar de SMS functie op www.toptracks.net niet werkt?
Update: Dutchtone is ook getest en werkt. Libertel is eveneens geen probleem.
Algemene vraag, zijn er nog meer mensen met NIET KPN-abbonementen waar de SMS functie op www.toptracks.net niet werkt?
Update: Dutchtone is ook getest en werkt. Libertel is eveneens geen probleem.
Verwijderd
Ik weet niet hoe lang geleden het is dat jullie via icq gesmsed hebben hoor, maar bij mij krijgt SMSME de powered credits. MTN was het vroeger, nu niet meer blijkbaar..
Pagina: 1