lekker : uitvallende USB poorten

Pagina: 1
Acties:

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024
De laatste tijd heb ik last van uitvallende USB poorten...ben ik lekker bezig in win kan ik me muis (Intellimouse explorer USB) niet meer bewegen. Gezien de hoeveelheid USB apparaten die ik heb was ik genoodzaakt een USB hub te kopen, die als de muis uitvalt, ook geen teken van leven meer vertoont. Ik heb de muis dan ook weer op 1 van de orginele USB poorten aangesloten ipv de hub, maar het mocht niet baten.
Weet misschien iemand hoe het kan? Ik heb een k7-750@900 op een KA7 mobo (dus geen fsb ocing)

• MJC
come on pals..?

Verwijderd

nne klinkt niet echt goed heb je al geprobeerd om alles van je usb poorten af te mikken behalven je muis ?

• Hoyden
  • Laatst online: 15-08 22:40
Ik heb ook muizen op USB poort(en) gehad, veel problemen idd met wegvallen..
Dus dan maar PS/2, wel ok..

Joystick daarintegen is geen probleem, maar die gebruik je ook niet zo lang/vaak als muis..

• MJC
volgens mij was die muis de boosdoener, hij weigerde namelijk ook te werken op de ps/2 aansluiting na verloop van tijd..
gammele ding ligt nu bij Norrod op de testbank...vijf dagen kwijt...het is maar goed dat ik een reservemuis heb, anders had ik een nieuwe moeten kopen :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 16:15 schreef The Fox het volgende:
Ik heb ook muizen op USB poort(en) gehad, veel problemen idd met wegvallen..
Dus dan maar PS/2, wel ok..

Joystick daarintegen is geen probleem, maar die gebruik je ook niet zo lang/vaak als muis..[/quote]Moet toch wel kunnen, die muis is ervoor gemaakt om op de usb te werken, dus dat zou goed moeten gaan. Ik heb m'n muis ook gewoon op de usb zitten, niet echt problemen mee.

• MJC
het heeft ook enkele maanden goed gewerkt hoor

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
werk je toevallig onder win2000?
miscchien heb je een MSI k7-pro mobo?

Ik heb beide, en heb hetzelfde probleem.
Op te lossen door de driver voor de USB
root HUB opnieuw te installeren..

Misschien weet iemand anders wat er aan de hand is?

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Op woensdag 04 oktober 2000 14:17 schreef winand het volgende:
Ik heb beide, en heb hetzelfde probleem.
Op te lossen door de driver voor de USB
root HUB opnieuw te installeren..
Hoe doe jij dat, dat opnieuw installeren van de usb root?

Ik ben mijn 4 usb poorten op mijn abit kt7-raid mobo kwijt.
Win xp detecteert ze wel, maar installen, nog middels nieuwe 4in1 drivers, nog met xp of abits mobo cd's werkt....!

Detectie, ja, installen nee.

BIOS: usb enabled
geswitched:
usb irq ja/nee
PNP OS yes/no
Poorten: alle 4

Hoop dat jij het weet,

Groet,

B

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Pagina: 1