hey tweakers ik zit met het volgen de probleem:
als ik bezig ben op me pc kapt me muis er opeens mee voor ongeveer 2 seconden en ik kan dan niks meer doen op me pc, me hd maakt dan een klikend geluid en dan kan je weer verder, maar een paar seconden later krijg ik weer het zelfde. Dit is alleen weg te krijgen door me pc te rebooten. Ik begin het nou wel een beetje zat te worden omdat na een paar uur doet ie dan weer het zelfde
dus dan kan je blijven rebooten
Heb me hd (maxtor 20GB 5400rpm) al getest met powermax, maar volgens die test is er niks mis mee. Dit probleem heb ik vooral als me pc een hele lange tijd aan staat, meer dan een dag ongeveer. ik heb geen idee of dit nu aan me hd ligt of aan windows
Iemand een oplossing??
specs:
MSI K7T Pro
AMD Athlon 750mhz
maxtor 20GB 5400rpm
Win XP Pro NL
als ik bezig ben op me pc kapt me muis er opeens mee voor ongeveer 2 seconden en ik kan dan niks meer doen op me pc, me hd maakt dan een klikend geluid en dan kan je weer verder, maar een paar seconden later krijg ik weer het zelfde. Dit is alleen weg te krijgen door me pc te rebooten. Ik begin het nou wel een beetje zat te worden omdat na een paar uur doet ie dan weer het zelfde
Iemand een oplossing??
specs:
MSI K7T Pro
AMD Athlon 750mhz
maxtor 20GB 5400rpm
Win XP Pro NL