[XP] Aldi PC Recovery prompt wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 16:39
Ik wil graag de C drive van mijn Medion 2Ghz (de laatste Aldi pc) formatteren via het Recovery Prompt van de windows xp setup. Nu vraagt hij dan een wachtwoord, waarschijnlijk het administrator wachtwoord.

Weet iemand welk wachtwoord dit is?

(ik heb Admin, administrator, en al mijn meest gebruikte wachtwoorden al geprobeerd)

Verwijderd

Gewoon ENTER?

Anders gewoon met een boot-disk formatteren

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Het is idd het administrator wachtwoord...
En dit zou je eigenlijk bij de setup inmoeten voeren, dus ik hoop voor je dat het of leeg is, of dat je in jouw account administrator rechten hebt die dit ook kunnen veranderen (oftewel je eigen password gebruiken )

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waarom wil je naar de recovery console? Je kan formatteren door te booten van de XP CD. Of kan dat niet? Ik weer net wat voor CD is meegeleverd.

Als je zelf geen wachtwoord hebt hoeven in te geven staat er misschien een in het boekje dat is meegeleverd. Zie verder hierboven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Ik heb een oude aldi pc (maart 2000) en daar zat een recovery cd bij, als je die runde kwam je in een soort menu waar je ook een pw/nummer moest invoeren, die stond in het boekje.

Zal bij deze ook wel zijn denk ik.

Strava

Verwijderd

Ik heb ook de 2GHz en op dit moment hetzelfde probleem. Kan ook mijn boekje niet meer vinden, dus ik vroeg mij af of een van jullie de oplossing (het wachtwoord) al had gevonden..... Hele boel formateren heb ik niet zo'n zin in, compu crasht zo hard dat ik geen backup kan maken....
Alvast bedankt,
Jeffrey
Op dinsdag 28 mei 2002 17:49 schreef Prulleman het volgende:
Ik heb een oude aldi pc (maart 2000) en daar zat een recovery cd bij, als je die runde kwam je in een soort menu waar je ook een pw/nummer moest invoeren, die stond in het boekje.

Zal bij deze ook wel zijn denk ik.

Verwijderd

heeft iemand al het wachtwoord voor de md8000xl ?

had een vastloper na aansluiten van een typhoon usb hub.
dus wilde nadat niks wilde ook de recovery console draaien, heb de helpdesk gebeldmaar die zeiden dat medion duitsland alles heeft geinstalled
wisten ze niet.

ik neem aan dat ze voor al de pcs eenzelfde image hebben gebruikt
met eenzelfde wachtwoord en dit dan niet uit willen geven ofzo
boekje nagepluisd, kon niks vinden.

dus maar eroverheen geinstalled af de cd
zodat ik weer bij mn files kon
alleen progs moeten installen, werkt weer perfect

ps diskettes gaat niet, zit geen diskdrive in.
als je als administrator inlogt moet je dit wachtwoord ook invoeren
en dit heb ik dus niet, want medion heeft het geinstalled.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 20:16 ]

Pagina: 1