Bios compaq presario 5650

Pagina: 1
Acties:

• DjMiLLeNCoLiN
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2023
Ja, ik weet het. Hier zijn al heel wat topics over geweest, maar er is er geen die het antwoord op mijn vraag heeft.

Ik heb nog een Compaq presario 5650 staan. Die wil ik weer gaan gebruiken. Maar ik wil van die achterlijke compaq bios af. Is er nu echt geen enkele manier om er een normale bios op te branden? Zodat je fatsoenlijk de instellingen kan veranderen.

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
misschien een update maar zeerwaarschijnlijk houd je die bios ik weet wat voor rampenplannen die dingen van compaq zijn

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:12 schreef DjMiLLeNCoLiN het volgende:
Ja, ik weet het. Hier zijn al heel wat topics over geweest, maar er is er geen die het antwoord op mijn vraag heeft.

Ik heb nog een Compaq presario 5650 staan. Die wil ik weer gaan gebruiken. Maar ik wil van die achterlijke compaq bios af. Is er nu echt geen enkele manier om er een normale bios op te branden? Zodat je fatsoenlijk de instellingen kan veranderen.
nee...

• DjMiLLeNCoLiN
Ziet er dus naar uit dat het echt niet mogelijk is.
Das mooi kl*te. :(
En wat die bios update betreft. Ik kan geen nieuwere vinden dan eentje uit '99. Schiet ik ook weinig mee op.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:28 schreef DjMiLLeNCoLiN het volgende:
Ziet er dus naar uit dat het echt niet mogelijk is.
Das mooi kl*te. :(
En wat die bios update betreft. Ik kan geen nieuwere vinden dan eentje uit '99. Schiet ik ook weinig mee op.
Je krijgt dus geen nieuw menuutje met een update. Je computer zal waarschijnlijk alleen nieuwere hdd's enzo ondersteunen.

Geen extra instellingen dus...

• DjMiLLeNCoLiN
Op dinsdag 28 mei 2002 16:31 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Je krijgt dus geen nieuw menuutje met een update. Je computer zal waarschijnlijk alleen nieuwere hdd's enzo ondersteunen.

Geen extra instellingen dus...
Klopt. Maar je ken der al zo irritant weinig mee instellen.
Zeg maar gerust vrijwel niks.

Ben bang dat ik dan maar een ander moederbordje moeten kopen.
:'(

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 16:34 schreef DjMiLLeNCoLiN het volgende:

[..]

Klopt. Maar je ken der al zo irritant weinig mee instellen.
Zeg maar gerust vrijwel niks.

Ben bang dat ik dan maar een ander moederbordje moeten kopen.
:'(
Ja, dan kun je bijna alles wel gaan vervangen... :r

• DjMiLLeNCoLiN
Op dinsdag 28 mei 2002 17:11 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Ja, dan kun je bijna alles wel gaan vervangen... :r
Dat zal wel meevallen.
Ik heb dat ding (computer kan je het niet noemen) al heel wat ge-upgrade. Videokaart vervangen, geluidskaart, geheugen derbij, brandertje derbij. Daar heb ik nooit veel problemen mee gehad.
Gelukkig. :)

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ik heb ook nog zon ding hier staan, zou het mogelijk zijn om dr een mp3 kast van te make? met bv een IR en LCD?

en alles dat ik niet nodig heb eruit gooien?

ik heb al 3 mails naar compaq gestuurd en gebeld met ze, maar ze kunnen mij helemaal niets vertellen over die hele pc niet.
Pagina: 1