Samen goedkoop mobiel bellen (?)

Pagina: 1
Acties:

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 11:25
Op http://www.samengoedkoopbellen.nl/doe_mee.html zag ik dat je hier een 'gratis' mobiel abonnement bij O2 (vroeger Telfort) kunt krijgen. 'Gratis' wil in dat geval zeggen dat je je abonnement gewoon betaald en dat je het geld vervolgens weer terugkrijgt van SamenGoedkoopBellen.

Zit er een addertje onder het gras of is dit een aantrekkelijke aanbieding?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Er zijn meer van dat soort winkels in de wereld (kijk maar eens op gsm.pagina.nl en aanverwante pagina's).

Deze deals berusten op het principe dat je bij aankoop van een toestel normaliter korting krijgt. Als je alleen een abonnement wilt en al een toestel hebt, kun je als shop er voor kiezen deze korting door te berekenen aan de gebruiker. Er zijn trouwens ook situaties bekend waarbij je bij de verlenging van je abonnement bij je eigen provider een korting kon bedingen.

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Er zijn meer van dit soort sites, volgens mij is het allemaal wel redelijk oke, alleen als zo'n bedrijf over de kop gaat is het natuurlijk afgelopen met de pret.

Maar pas wel op, want voor het zelfde geld is deze site wel bullshit..

weinig tot niks..

• ericck
Het verlengen van abonnement waar Kjev op doelt is vooral bij Vodafone een goede optie. Hier heb je abonnementsverlengingen die vaak met grote kortingen worden gegeven.

Maar omdat ik op dit moment pre-paid bezig ben wilde ik toch maar eens een abonnementje nemen. Dit zou natuurlijk een leuke optie zijn. Misschien zijn er wel mensen op Tweakers die al zo'n abonnement hebben aangevraagd of die ervaring hebben met samengoedkoperbellen.

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb twee jaar geleden een telfrot 180 afgesloten bij samengoedkoopbellen.nl, na 3 maanden kreeg ik netjes m'n geld teruggestort.
ik heb nu nog een abonnementje lopen, maar heb toch alvast 2 van die o2 120 dingen besteld(1 voor m'n broertje)
kan je ook gewoon doen.

• ericck
OK tnx Tijsco
Pagina: 1