Logitech Cordless pauzeert spellen ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sinds ik een Cordless Desktop gebruik, pauzeren spellen (SOF, UT & the like) elke paar minuten. Dat gebeurt alleen als ik met het toetsenbord bezig ben (duh :)). Effect is dus hetzelfde als wanneer ik op de [pause]-toets zou rammen. Zoals je je wel kunt voorstellen is dat niet alleen super-irritant, maar ook nogal dodelijk :( in bv. UT.

Er worden geen andere toetsen automagisch 'ingedrukt'; in windows ed merk ik dit probleem niet maar daar doet de pauze-toets ook niet veel volgens mij. Batterijen zijn net vervangen.

Herkent iemand dit? Oplossingen anyone? TIA, Zpottr.

Zoef

• Zpottr
  • Niet online
^^ 't Is weer druk hier...

Zoef

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Wat ik wel weet (en getest heb) is dat een cordless muis een vertraging heeft.
Toetsenbord valt heel erg mee of is niet te merken (bij mij in ieder geval niet..)

Maar dat probleem wat jij hier plaatst ken ik niet, en ik heb ook cordless tb en muis, alleen de muis gebruik ik niet meer..

Je kunt proberen die nieuwste logitech i-touch software te downloaden en installen, kijke of dat helpt..

Als je al software hebt geinstalleerd moet je eens proberen zonder die software te gaan draaien, doe ik ook..

Wat moet je met die extra toetsen bovenaan?? Denk ik maar..

Suc6

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 11:13
Heb hier alleen een cordless mouse, zonder software te installeren, gaat best ok, tuurlijk een gewone muis is sneller, maar die draad ben je wel kwijt.
Van pauze momenten heb ik geen last gehad, staat je ontvanger wel van alle apparatuur verwijdert (als kast, monitor, printer, stereo) dat veroorzaakte bij mij storingen.

Flickr | Lego collectie

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb een Logitech Cordless Mouseman en ik merk helemaal niks (ok dat KAN aan mij liggen :)). Ik vindt hem echt zwaar relaxt eigenlijk, ook in CS ofzo. Ik denk dat het een driver probleempje is ofzo.
Misschien ergens een optie dat je muis 'uitschakelt' na 3 seconden zonder beweging (ok dit slaat nergens op). Gewoon drivers proberen denk ik ;)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ja hier HAD ik ook last van!
dus het toetsenbord om geruild voor een cherry.
en die draadloze muizen vind ik ook niks om dat ze (naar mijn idee) te langzaam zijn en niet 'precies' genoeg

• Zpottr
  • Niet online
OK, bedankt allemaal. We gaan Logitech maar 'ns mailen :(

Zoef

Verwijderd

K ken dit probleem ook
Unreal tournament en q3a enz springen onder het spelen gewoon op pauze maar omdat ik toch altijd on-line speel zie je alleen bovenin ff staan can't pause of zo iets...

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ik heb mijn cordless op mijn server aangesloten want ik kan er gewoon weg niet normaal mee werken..ding is gruwelijk storings gevoelig en dus gewoon klote.

Verwijderd

je moet gewoon heel simpel de logitech optical wheelmouse kopen..

dies echt beter!
Pagina: 1