Beste mede Tweakers,
Ik heb een script geschreven/probeer te schrijven om bijvoorbeeld een datum te exploden en deze in 3 variabelen weg te schrijven.
ik heb deze variable: in_systeem_sinds (b.v. 12-03-2002) deze moeten in de variabelen in_systeem_sinds_dag, in_systeem_sinds_maand en in in_systeem_sinds_jaar.
ik heb hiervoor het volgende script geschreven:
Dit is dus het script om de eerste variable te vullen (in_systeem_sinds_dag).
Maar zoals jullie het al raden, het werkt dus niet (waarschijnlijk en ik weet het bijna wel zeker dat ik iets fout doe). Ik krijg dan de volgende foutmelding:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /usr/local/apache/htdocs/database/convert.php on line 56
kunnen jullie mij helpen met jullie briljante kennis
Ik heb een script geschreven/probeer te schrijven om bijvoorbeeld een datum te exploden en deze in 3 variabelen weg te schrijven.
ik heb deze variable: in_systeem_sinds (b.v. 12-03-2002) deze moeten in de variabelen in_systeem_sinds_dag, in_systeem_sinds_maand en in in_systeem_sinds_jaar.
ik heb hiervoor het volgende script geschreven:
PHP:
1
| <?$result = mysql_query("SELECT * FROM kandidaten",$db); //haal de gegevens uit de datbase.While ($myrow = mysql_fetch_array($result)) { //Gooi alle records in een array. $in_systeem_sinds = $myrow["In_systeem_sinds"]; //zet het veld In_systeem_sinds in de variabele $temp_in_systeem_sinds = $in_systeem_sinds; //maak er een backup van. $temp_naam = explode(" ", $in_systeem_sinds); //explode de variable en zet deze in temp. while ($temp_naam);{ //zolang er nog records in $temp_nam zitten. for ($i = 0; $i < 2; $i++) { $in_systeem_sinds_dag .= " " . $temp_naam[$i]; //zet de eerste waarden uit de temp in // de variable in_systeem_sinds_dag. } } echo $in_systeem_sinds_dag;}?> |
Dit is dus het script om de eerste variable te vullen (in_systeem_sinds_dag).
Maar zoals jullie het al raden, het werkt dus niet (waarschijnlijk en ik weet het bijna wel zeker dat ik iets fout doe). Ik krijg dan de volgende foutmelding:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /usr/local/apache/htdocs/database/convert.php on line 56
kunnen jullie mij helpen met jullie briljante kennis