Toon posts:

Wat is nou beter ? een GF4 mx of een GF3Ti200

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een gf4 mx 440 special edition gekocht van chaintech (goud kleurige cooler), maar nou is mijn vraag wat is nou eigenlijk beter een gf4 mx 440 of een gf3Ti200.

ik weet dat de gf4 een nv 17 core heeft, en de gf3Ti200 een nv 20 core. ook staat er in een tabel in de computertotaal van mei 2003, dat de gf4mx andere dingen ondersteund dan de gf3ti200, en verder is de 2d kwaliteit beter dan die van de ti, maar op 3d moet ie wat achterblijven.

Maar wat is jullie bevindingen daarvan ? en wat is voor de langere duur beter ?

het gaat mijn hier niet om de benchmark scores of zo, maar gewoon hoe het beeld er uitziet.

Verwijderd

Ben toch geneigd te zeggen dat een GF3Ti200 wat beter is, meer gericht op de toekomst. Maar gf4mx is dan blijkbaar weer iets beter op 2d/tv-out gebied?

Ligt er dus maar net aan waar jouw prioriteiten liggen. Toch zou ik zelf eerder voor de Ti200 gaan. Hoewel ik zelf ondertussen de Ti4200 besteld heb :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 15:50 schreef DGR het volgende:
Ben toch geneigd te zeggen dat een GF3Ti200 wat beter is, meer gericht op de toekomst. Maar gf4mx is dan blijkbaar weer iets beter op 2d/tv-out gebied?

Ligt er dus maar net aan waar jouw prioriteiten liggen. Toch zou ik zelf eerder voor de Ti200 gaan. Hoewel ik zelf ondertussen de Ti4200 besteld heb :P
ik heb al gezocht maar ik kom zo geen andwoorden op mij vragen vinden.....

ik moet zeggen dat de 2d kwaliteit erg goed er uit ziet, en ook de tv out is van goeie kwaliteit (zo goed als het kan zijn)

het gaat mij er om hoe het beeld er uit ziet, niet hoeveel fps ik haal, dat kan mij geen **** schelen

Verwijderd

de gf3ti200 is directX 8 compatible en de gf4mx niet. Dus als spellen die directX 8 functies gebruiken, moet dat softwarematig endat is veel langzamer. Moet nogal veel schelen. Verder heeft de g4mx wel een hogere geheugenbandbreedte, maar dat maakt met de huidige directX 7 generatie spellen haast niets uit. Bij directX 8 wel, maar daar is hij niet compatible mee, dus die gaan toch veel langzamer. Het is dus aan te raden voor bijna alle nieuwe aankopen om een gf3 of gf4ti te kopen, met het oog op de toekomst.

Verwijderd

Topicstarter
heb immidels de kaart omgeruild voor een Gf3 ti200, en indeed deze is veel beter.

thanks for the advise dudes

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Tegenwoordig is een Ti200 bijna een instapmodel :P Die dingen kosten echt nog maar heel weinig

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
waar kun jeergens online een goedkope gf3 ti200 halen?

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 08:33 schreef gfo het volgende:
waar kun jeergens online een goedkope gf3 ti200 halen?
Een echt n00b... ik zie het al |:(

http://www.tweakers.net/pricewatch/27146

139,- voor een Club3D Gf3 Ti200

Misschien dat er nog goedkopere zijn, maar die mag je dan zelf opzoeken in de pricewatch...

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:39
Ti200 geniet inderdaad mijn voorkeur, alleen al omdat ie WEL compleet DX8 hardwarematig ondersteund. Wil niet zeggen dat de GF4/MX niets is, voor z'n geld presteert ie super....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.