Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wil een +2

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Onder het motto: "zeur gerust op het moddereter forum als je je post ondergewaardeerd vind" wil ik deze van mezelf even noemen.

In het algemeen is het nogal een open deur om te zeggen dat topprocessors een slechte prijs/prestatie verhouding hebben, maar hier raakt het toch aan de kern van het artikel.
Ik zeg juist dat bij topmodellen de prijs/prestatieverhouding weinig uitmaakt zolang de prestaties maar beter zijn dan het vorige topmodel en dat de beslissing om uit te stellen op grond daarvan dus onzin is.
Ik veeg dus lekker even heel het artikel onderuit, of als het artikel waar is veeg ik Intel/de OEMS onderuit.
Zou ik graag een +2 voor willen.

Dank u.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

Yo irrelevant.

Vini, vidi en modi! :)

BTW, je hebt daar helemaal gelijk in hoor. Nieuwe artikelen (zeker in de tech sector) komen altijd voor belachelijk hoge prijzen uit. Het verbaast me dan ook keer op keer, dat men (zelfs particulieren) hier toch prat op gaan. Ik zit zelf te denken om binnenkort een PIII of athlon 700 systeem aan te schaffen. Die artikelen zitten reeds in de uitmelkfase van hun cyclus en zijn dus heel goed te betalen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Irrelevant is een statusgeile Karmahoer... ;)

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Als ik nou gevraagd had me een +3 te geven...

<font size=1>(iemand?)</font>
;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 12:03 schreef irrelevant het volgende:
Als ik nou gevraagd had me een +3 te geven...

<font size=1>(iemand?)</font>
;)[/quote]hoeveel wil je ervoor geven? :7

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-11 16:06

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 14:42 schreef Mephisto_ het volgende:
hoeveel wil je ervoor geven? :7[/quote]Altijd maar dat materialistische gedoe... :(
Hey irrelevant? Ik krijg nog een geeltje van je voor die +1 inzichtvol! :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
FoolZero: hier is een geeltje: :)
En als jullie bezig blijven krijg je een roodje: :(

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 11:56 schreef GaMeOvEr het volgende:
Irrelevant is een statusgeile Karmahoer... ;)[/quote]Nee hoor, hij verveelt zich ;), of zijn baas is op vakantie (heeft ie tijd over).

Verwijderd

1000WU's maak ik er +3 van ;)

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Onder het motto: "zeur gerust op het moddereter forum als je je post ondergewaardeerd vind" wil ik deze van mezelf even noemen.[/quote]We gaan hier toch geen gewoonte van maken hoop ik? Als dit echt de bedoeling was, dan gaf Femme je wel de mogelijkheid je eigen reacties te modereren 8-)

Verwijderd

[deleted part]
O.K. ik vind persoonlijk dat jouw reactie best op +2 mag staan, maar er zijn ook mede tweakers die dat blijkbaar niet vinden.

[deleted part]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Waar ken ik deze opmerking van?
Misschien hiervan.
Of hiervan.
Of deze opmerking van het zelfde type.

Hou ajb ff op met dit gezeur.

Verwijderd

Dat heet leeskans verhogen.

Ik hoop gewoon dat meer malloten het eindelijk een keer lezen en zich er aan gaan houden.

[deleted]

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Wanneer was dan de laatste keer dat ik erom vroeg een post van mij omhoog te zetten. Volgens mij al wel weer een tijdje geleden. Daar loop ik dus echt niet continu om te zeuren.
Jij komt hier maar even binnen marcheren, hebt de wijsheid in pacht, en begint allerlei opmerkingen te maken die geen nut hebben en op een erg irritante toon verwoord worden.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
... and we're back!

Aanvulling: ik vind het plaatsen van een intelligente opmerking die omhoog gemod wordt de beste manier om de leeskans te vergroten. Het plaatsen van een aantal van dezelfde soort reacties in 1 thread vind ik eerder irritant.

Verwijderd

Irrelevant:

opmerkingen te maken die geen nut hebben en op een erg irritante toon verwoord worden.

Da's de ellende van geschreven woord. Zo terug lezend is wel irritant.

Zit nu trouwens alles door te lezen en ik geloof dat ik m.b.t. laatste posting je toch wel gelijk MOET geven. Modden is er om je mening te geven. Blaten kan in onzin forum.

Ik ga even editen in T.net: effe mijn beblaat verwijderen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 13:21 schreef irrelevant het volgende:
Wanneer was dan de laatste keer dat ik erom vroeg een post van mij omhoog te zetten. Volgens mij al wel weer een tijdje geleden. Daar loop ik dus echt niet continu om te zeuren.
Jij komt hier maar even binnen marcheren, hebt de wijsheid in pacht, en begint allerlei opmerkingen te maken die geen nut hebben en op een erg irritante toon verwoord worden.[/quote]Uhm: dinsdag 03 oktober 2000 11:24 to be exactly ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sorry, maar modereren is juist NIET je mening geven, dat doe je in de topic zelf

Modereren is ervoor om de kwalitieit van de postingen te sorteren en wordt dus in principe OBJECTIEF gedaan.

[edit] kloes, da's iets heel anders, maar weet de rest dat ook.

Verwijderd

Mening over de kwaliteit bedoelde ik...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Sorry dat ik zo tekeer ging. Fijn dat je toegeeft dat het irritant overkomt.

Verwijderd

Issal goed.

Nuf said 'bout this topic

[closed]
Pagina: 1