NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Je moet waarschijnlijk NETBEUI onder WinXP installeren (staat op de CD-ROM
)
Dan moet ik dat zeker ook nog in 98 installeren? Ik heb netbui n.l. niet geinstalleerd omdat dat veel overbodig dataverkeer oproept. Heb alleen IP en SPX/IPX draaien (voor novell)
Yep, anders gaat het niet werken. Dat probleem heb ik hier ook (3x WinXP en 1xWin98)
Maar waarom kan ik via win98 dan wel bij XP komen? wat hebben ze daar bij Microsoft weer voor een onzin gemaak???
Ik heb geen flauw idee, maar het is nou eenmaal zo.
Okee zal het vanavond uitproberen. Bedankt voor de informatie.
Verwijderd
Heb je op de W98 pc bestandsdelen wel aanstaan en een van je schijven geshared,anders zie je ook niets in de netwerk omgeving.
Eddie
Eddie
Tuurlijk, als ik bij de XP machine 98 opstart kom ik erbij. Ook vanuit mijn flaptop kom ik erbij.Op dinsdag 28 mei 2002 15:30 schreef EdTo het volgende:
Heb je op de W98 pc bestandsdelen wel aanstaan en een van je schijven geshared,anders zie je ook niets in de netwerk omgeving.
Eddie
Nee, Netbeui werkt niet.
Wat raar is, ik heb mijn flaptop aangesloten (win98se) en daar kwam ik wel bij. Totaal vreemd
Ook als ik een netwerkspel start op mijn 98 machine kom ik daar met winxp bij. Maar als ik direct naar mijn 98back wil lukt dat niet. Als ik mijn 98 opstart met win2k kom ik daar ook weer bij.
Hier begrijp ik niets van.... HELP!!!
Wat raar is, ik heb mijn flaptop aangesloten (win98se) en daar kwam ik wel bij. Totaal vreemd
Hier begrijp ik niets van.... HELP!!!
Op 98 heb ik een gebruiker met de naam Roman en geen ww en op de winxp bak ook (zelfde naam en ww).
Verwijderd
probeer eens met ww. Als ik namelijk van een NT-bak naar een share op een 2000 bak ga accepteert deze ook geen user zonder ww.
beetje gaar probleem..
maar probeer anders is bij IPX/SPX
ff de frametype op 802.3 te zeten
maar probeer anders is bij IPX/SPX
ff de frametype op 802.3 te zeten
Pagina: 1