Girotel Online Java-applet error

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Ik weet dat dit al vaak gezegd is, maar ik wil graag van iemand weten of op dit moment bij het versturen van een TAN-code er de error: "er is een probleem bij het initialiseren van de java-applet" komt te staan. Ik moet namelijk best wel nodig iets overmaken, maar het wil maar niet. Ik heb MS VM en Sun Java al geprobeerd, Netscape 6.2.2 ook, werkt allemaal niet, ligt het nu aan mij of, zoals gewoonlijk, aan de Postbank?

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57

m0nk

16-09-2003 15.15

met MS VM moet het gewoon werken, als ik sun installeer werkt het idd niet. mischien ff al je javashit uninstallen en opnieuw proberen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Heb je een nieuwe SDK geinstalleerd ofzo? want nadat ik dat op mijn computer heb gedaan krijg ik ook die foutmelding... Heb hier gelukkigf ook nog een laptop waar ik mee kan girotellen dus voor mij is het verder geen probleem maar als het je enige computer is....

Bij mij is hij dat dus gaan doen NADAT ik een nieuwe SDK die ik nodig had voor school geinstalleerd heb...

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 14:56

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik heb dit ook een tijd gehad met ie 5
Toen ik daarna opera gebruikte had ik dit probleem niet :)
Opera gebruikt ook andere java client.. suc6

Ik ben verstopt zoek een ander :P

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 15:19 schreef trictrac het volgende:
Heb je een nieuwe SDK geinstalleerd ofzo? want nadat ik dat op mijn computer heb gedaan krijg ik ook die foutmelding... Heb hier gelukkigf ook nog een laptop waar ik mee kan girotellen dus voor mij is het verder geen probleem maar als het je enige computer is....

Bij mij is hij dat dus gaan doen NADAT ik een nieuwe SDK die ik nodig had voor school geinstalleerd heb...
Ik heb niets gedaan, girotel online heeft er de afgelopen vier dagen uitgelegen, deed het sinds vanmiddag eindelijk weer, maar nu krijg ik dus die foutmelding :(
Ik gebruik normaal gesproken IE 6 en dat heeft het altijd prima gedaan met girotel online, maar nu dus niet.
Ik zal Opera eens even proberen.

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Met Opera werkt het dus wel, al ziet die site er in Opera niet geweldig uit. Zal ik het daar maar zo lang mee doen, bedankt voor de snelle reacties in ieder geval.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik kreeg die error voor de dikke crash, toen ik opnieuw inlogde werkt het weer.

Probeer ook ff je cookies te verwijderen, dat hielp bij mijn pa met z'n ABN Amro online thing...

Ik krijg nu een timeout op die pagina :'(
Ik moet ZEER dringend geld overboeken en kan geen dag meer wachten ivm aanmaning.
Dit zuigt zeer zeer hard :(

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:53
word toch ff langs postkantoor om te betalen dan

bij mij werkte het vandaga iig weer gewoon
nadat ik gisteren het de gehele dag geprobeerd had

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Girotel Online werkt op dit moment absoluut niet. Het is echt te ziek voor woorden dat het gewoon nooit werkt :(.

Nu op Girotel Online:
Girotel Online is door technisch onderhoud momenteel niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weet iemand, wanneer hij et weer doet :)
Heb ik eindelijk Girotel online, doet ie et niet :r

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja dit probleem heb ik ook met XP en de SUN Java SDK. En die SDK ga ik niet uninstallen ofzo heb ik gewoon nodig voor het ontwikkelen van java. Beetje irri

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• toontjuh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 11:03
OP dit moment werkt ie, maar super traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Maar heb ook dikke rekening liggen dus maar effe wachten. Geduld is een schone zaak.

specs

• xtr3me
  • Niet online
mmm ik ben aan het inloggen, is et trouwens altijd zo traag :(

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:01
de Java versie 1.4 van SUN heeft problemen met IE6, al hoewel die versie het wel met Opera doet.. :?

Versie 1.3 van SUN heeft geen problemen met IE6 en geen met Opera.. dus download 1.3 zou ik zeggen of gebruik Opera ism de allernieuwste versie 1.4 :)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Girotel Online :r

Ik heb zelden een hekel aan iets, maar Girotel Online is wel de grootste baggerzooi die er wat mij betreft bestaat. 9 van de 10 keer ligt het plat ('technisch onderhoud', m'n r**t), het is maar open tot 23.00, het werkt supertraag (als het dus al werkt) en alle browsers geven er problemen mee.

Ik stap heel snel over naar een andere bank als GT Online niet snel verbetert. De postbank zal wel niet onder de indruk zijn van dit dreigement, maar het scheelt mij een hoop ergernissen.

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 19:57 schreef Wokschotel het volgende:
Girotel Online :r

Ik heb zelden een hekel aan iets, maar Girotel Online is wel de grootste baggerzooi die er wat mij betreft bestaat. 9 van de 10 keer ligt het plat ('technisch onderhoud', m'n r**t), het is maar open tot 23.00, het werkt supertraag (als het dus al werkt) en alle browsers geven er problemen mee.

Ik stap heel snel over naar een andere bank als GT Online niet snel verbetert. De postbank zal wel niet onder de indruk zijn van dit dreigement, maar het scheelt mij een hoop ergernissen.
Ik doe dan zeker mee (Tilburgers moeten elkaar ook een beetje steunen he? mmm dacht toch echt dat ik ooit in het profile van Wokschotel had zien staan dat hij uit Tilburg kwam :? ). Heeft er iemand misschien wat info over andere banken, hoe het daar staat met telebankieren, downtime en dergelijke.

• Ferdo
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op dinsdag 28 mei 2002 19:03 schreef Mmore-323 het volgende:
mmm ik ben aan het inloggen, is et trouwens altijd zo traag :(
Niet zozeer traag, nee. Wel gaat het af en toe mis als je in wil loggen: de eerste keer krijg je achtereenvolgens een venster met de tekst "Deze pagina bevat zowel beveiligde als onbeveiligde items, etc." en in het browservenster "Pagina niet gevonden, etc.".

Probeer je het voor de tweede keer, dan logt-ie wel normaal in. :?

Het is de laatste dagen trouwens wel een zooitje daar: of de boel ligt plat, of het girotellen gaat tergend traag. :( Tot nog toe had ik er weinig problemen mee.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Het leek er net op dat het weer werkte, weliswaar erg traag maar goed. Dus ik zat al m'n overschrijvingen in te vullen en bij de laatste overschrijving kapt Girotel Online ermee.

:(

Het is om gek van te worden! Normaal gebruik ik dan wel de normale Girotel, maar m'n ISDN modem is kapot dus ik ben afhankelijk van het enige alternatief (Girotel Online). Maar dat is dus ook geen doen. Ik heb maar snel ff een nieuw ISDN modem besteld :)

En de rekening gaat naar de Postbank :P

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Topicstarter
Daar gaat ie weer hoor:

Girotel Online is door technisch onderhoud momenteel niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak

Ik weet niet wat ze daar voor techneuten rond hebben lopen, maar echt snel zijn ze in ieder geval niet. Gelukkig heb ik vanmiddag alles nog net weg kunnen krijgen, ik ben alleen benieuwd of het allemaal wel goed gaat met al die crashes.

• Driek
Op dinsdag 28 mei 2002 15:15 schreef HenkieNL het volgende:
Ik weet dat dit al vaak gezegd is, maar ik wil graag van iemand weten of op dit moment bij het versturen van een TAN-code er de error: "er is een probleem bij het initialiseren van de java-applet" komt te staan. Ik moet namelijk best wel nodig iets overmaken, maar het wil maar niet. Ik heb MS VM en Sun Java al geprobeerd, Netscape 6.2.2 ook, werkt allemaal niet, ligt het nu aan mij of, zoals gewoonlijk, aan de Postbank?
ik heb nu zlefde probleem terwijl ik niks vernaderd heb
iemand al een oplossing of ligt ut aan die meukvan de postbank?

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:01
Op vrijdag 31 mei 2002 13:12 schreef Driek het volgende:

[..]

ik heb nu zlefde probleem terwijl ik niks vernaderd heb
iemand al een oplossing of ligt ut aan die meukvan de postbank?
zie mijn vorige post:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:14 schreef Klovan het volgende:
de Java versie 1.4 van SUN heeft problemen met IE6, al hoewel die versie het wel met Opera doet.. :?

Versie 1.3 van SUN heeft geen problemen met IE6 en geen met Opera.. dus download 1.3 zou ik zeggen of gebruik Opera ism de allernieuwste versie 1.4 :)

• Driek
toch vreemd dat hij het op mijn andere pc wel gewoon doet

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
momenteel loopt er al een topic van mensen die willen verkassen van de postbank naar een andere bank: [topic=510568/2/50] :+

edit:

er loopt nog een topic: [topic=515184/1/50]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op dinsdag 28 mei 2002 22:03 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Niet zozeer traag, nee. Wel gaat het af en toe mis als je in wil loggen: de eerste keer krijg je achtereenvolgens een venster met de tekst "Deze pagina bevat zowel beveiligde als onbeveiligde items, etc." en in het browservenster "Pagina niet gevonden, etc.".

Probeer je het voor de tweede keer, dan logt-ie wel normaal in. :?

Het is de laatste dagen trouwens wel een zooitje daar: of de boel ligt plat, of het girotellen gaat tergend traag. :( Tot nog toe had ik er weinig problemen mee.
Je moet die pagina voor 100% laden voordat je inlogt...als ie nog bezig is en je gaat verder krijg je dit.

Verwijderd

[topic=510568]

:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.