Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[gsm] [simkaart] - - Kaartfout - - wat te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn GSM (Siemens C35i) viel uit tijdens het bellen, en als ik de GSM nu aanzet krijg ik de hele tijd "Kaartfout" ik heb de simkaart al verwijderd, en er vanalles mee geprobeerd, wat gerommeld, dacht dat ie misschien scheef zat, toen leende ik ef een simkaart van een vriend van mij, en die deed het wel meteen.
Wat is er met mijn simkaart aan de hand (nu bijna 3 jaar) Ben abbonnement.
Wat kan ik ertegen doen? Moet ik nu een nieuwe simkaart halen? :(

Ik vind het echt heel raar, zelf heb ik er nooit last van gehad, ik heb wel eens een vriend van me gezien die het had, maar daar was met ef rommelen met de simkaart (opnieuw erin zetten enzo) het weer. Helaas lijkt die van mij morsdood.
Hoe kan dit nou gebeuren? de GSM zit altijd in een hoesje en er wordt niet mee gekloot.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk dat je idd een nieuwe simkaart moet halen. Ff Ben helpdesk bellen anders, of naar een verkooppunt toe gaan. Deze sim moeten ze (althans, dat dacht ik) ook nog es aan je nummer koppelen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
misschien even schoonmaken met spiritus, maar geef je weinig kans....

do or do not, there is no try

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 28 mei 2002 14:54 schreef Harkelaar het volgende:
misschien even schoonmaken met spiritus, maar geef je weinig kans....
Lijkt me eerder dat ie dan helemaal naar de klote gaat :?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

lees ook eens [topic=507669]

misschien helpt dat nog...

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoezo, spiritus is een ideaal middel om electronica schoon te maken.

do or do not, there is no try

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij ook dat ik em dan helemaal de fuck op help, dan krijg ik never een nieuwe sim van BEN, denk dat ik vanavond maar es contact op ga nemen met die gozers, maar dit reegt ram op :( zo zonder GSM netwerk, moet me GSM nu uit laten staan, stomme kaartfout.

Verwijderd

Topicstarter
Firmware van me GSM is versie nummer 21, das de allernieuwste siemens C35 firmware die simlock vrij is

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad met een Telfort abonnement en mijn C35i. Heb een nieuwe SIM kaart aangevraagd (gratis) en nergens meer last van.

Verwijderd

Krijg er dus nu ook last van met mijn m35i, kzal binnenkort hem eens goed gaan reinigen. :)

Verwijderd

Er is gratis een nieuw sim-kaart houdertje aan te vragen op de helpdesk van siemens.. Je hebt dan wel een Imei nummer nodig.. Of het probleem in sim-kaart houdertje zit kun je testen door een stukje papier tussen simkaart en houder te doen en dan kijken wat er dan gebeurd..

Verwijderd

Ik heb de topictitel even ontdaan van wat hoofdletters. :)

Verwijderd

vriendin van me had hetzelfde met een nokia 3210 van ben die viel uit tijdens snaken en sim-kaart DOOD ben gaf toe en kon er nix aan doen (was pre-pay) als je abbo hebt kunnen ze nieuwe simkaart voor je maken

de theorie van een nieuw simkaart houdertje werkt niet omdat hij zegt dat het met andere simkaarten wel werkt

hier maak ik uit op dat er met het houdertje nix mis is

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

De simkaart van mijn dutchtone prepaid (toen ik nog een gsm had, ver verleden :P ) is er ook es mee gekapt. 1 telefoontje naar de helpdesk en ik kon de oude weggooien en kreeg paar dagen later een nieuwe voor niks met de post. Geen probleem dus.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 17:52 schreef m-m het volgende:
De simkaart van mijn dutchtone prepaid (toen ik nog een gsm had, ver verleden :P ) is er ook es mee gekapt. 1 telefoontje naar de helpdesk en ik kon de oude weggooien en kreeg paar dagen later een nieuwe voor niks met de post. Geen probleem dus.
Wel met een dutchtone abonnementje he ?

• m-m
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 28 mei 2002 17:53 schreef sjaak250 het volgende:

[..]

Wel met een dutchtone abonnementje he ?
ik zeg toch PREPAID. Dus nee, geen abonnement.

Verwijderd

NIET SCHOONMAKEN MET SPIRITUS!!!!!!!!

Dan gaat ie helemaal naar t hemeltje...

Wat BIJNA altijd helpt, is om ff de simkaart schoon te maken met een gummetje...

Gewoon ff de rommel eraf gummen, en dan nog een keer proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik dus naar BEN opgebeld, ik krijg een nieuwe simkaart, hijs; inderdaad naar de eeuwige jachtvelden, maar dat grapje zou me wel 15 Euro kosten, de afzetters, en ik vond nog wel dat ze zo'n goeie service hadden, nu dus NOT DUS

En ik heb nog wel zo'n duur abbo, ik dacht dat de simkaart onder hun hoede viel, in het regelement staat dat die ten allen tijde eigendom blijft van Ben, nou, ze mogen hun shrot hebben.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 20:03 schreef m-m het volgende:

[..]

ik zeg toch PREPAID. Dus nee, geen abonnement.
niet goed gelezen :z maar ik heb ook een defecte simkaart hier, ook prepaid.
Dutchtone zegt dat ze alleen maar abonnement sim kaartjes vervangen.
Die leiers zeggen dat het alleen niet mogelijk is met een dutchtone prepaid.. :r

• m-m
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 28 mei 2002 23:13 schreef sjaak250 het volgende:

[..]

niet goed gelezen :z maar ik heb ook een defecte simkaart hier, ook prepaid.
Dutchtone zegt dat ze alleen maar abonnement sim kaartjes vervangen.
Die leiers zeggen dat het alleen niet mogelijk is met een dutchtone prepaid.. :r
hmm weird, was 2 jaar geleden dus nog anders... kutnaaiers daaro

• zwahiel
  • Nu online

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op dinsdag 28 mei 2002 15:45 schreef M@FI@ het volgende:
Krijg er dus nu ook last van met mijn m35i, kzal binnenkort hem eens goed gaan reinigen. :)
GRATIS :? :(

Ik moest verdomme € 20,- dokken voor me nieuwe kaart! :'( :'( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Buiten dat deden ze ontzettend moeilijk over nummerbehoud...

En dat terwijl ik vanaf de dag dat ik 18 werd klant van hun ben (wordt nu 20)...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Pagina: 1