svcd gebrandt vanuit iso, niks op cd ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een svcd gebrandt op een 800 mb schijfje, geen probs mee gehad, geen errors bij het branden ofzo. Nu stop ik hem in me cd-rom en lijkt het alsof ie leeg is :P staat helemaal niks op? Iemand enige id hoe dit kan of wat ik er aan kan doen ?

ps. gebrandt vanuit een iso (*.bin *.cue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

CDRwin ??
Blacklist serial, product kopen dus of ander brandproggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nope gewoon nero 5.5.7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mount die *.cue eens met deamontools, dan kun je kijken of ie het zo wel doet.
Doet ie dan wel, dan is het een kwestie van het *.dat file copyen uit de \mpegav map.

Met daemontools benader je een *.cue dus als een virtual cd-rom met alle functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik heb (had :P ) wel eens met die SVCD iso's dat de cd vol was en daardoor meer gesloten kon worden, dus geen data te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer het eens met het programma isobuster... daarmee kan je bin/cue files enzo inlezen, dan hoef je ook geen deamon toolz te gebruiken enzow.. scheeld je ff wat tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Is hetzelfde hoor, enne daemon hoeft niks in te lezen ;) je wijst de *.cue aan en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Arrrrggg net ff deamon tooly getried... en dan doet ie wel gewoon ! zeker fout gebrandt ofzo :P iemand enig id wat er mis is gegaan met branden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je 'm al ff uit je CDROM speler gehaald, en d'r daarna weer opnieuw ingedaan? Dit hielp bij mij bij 't branden van een iso of bin.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mmmh, dan copy je toch gewoon ff die *.dat file en brand ff een nieuwe svcd met nero ? Weet je zeker dat het werkt.
(die *.dat is de MPEG file).

Blackd:

Idd Nero geeft soms cd cd-rw drive niet goed vrij, ik moest soms wel eens rebooten om de inhoud te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik al geprobeerd :).. echt vaag ik brandt zovaak iso's nog nooit wat mis gegaan...

hoe moet dat precies met die *.dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nero -> svcd branden -> vraagt om mpeg file -> die *.dat aanwijzen en Nero doet de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 14:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
Nero -> svcd branden -> vraagt om mpeg file -> die *.dat aanwijzen en Nero doet de rest.
ok ga ik nu ff proberen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 22:07
support voor warez hier?? :p

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Err denk het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 09:33
Ik heb ook wel eens gehad dat ik een ISO (willekeurige iso iig) heb gebrand en dat de cd dan leeg lijkt.

Bij de properties van de cd staat dan wel dat hij vol is maar als je kijkt staat er nix op, ik heb tot op heden nog niet kunnen ontdekken wat hier het probleem is en ik kan branden wat ik wil en hij blijft het doen.

Vreemde is dat deamontools en virtual cd hem wel kunnen lezen en als ik hem convert naar eenzelfde iso (overbodig werk dus) dan doet hij het daarna vaak ook :S.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm helpt idd niks :P vage shit ...dit is best wel klote :( kheb um dus gebrandt met die *.dat en doet ut nog steeds niet .. weer precies hetzelfde ..
Op dinsdag 28 mei 2002 15:34 schreef JimmyPop het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik een ISO (willekeurige iso iig) heb gebrand en dat de cd dan leeg lijkt.

Bij de properties van de cd staat dan wel dat hij vol is maar als je kijkt staat er nix op, ik heb tot op heden nog niet kunnen ontdekken wat hier het probleem is en ik kan branden wat ik wil en hij blijft het doen.

Vreemde is dat deamontools en virtual cd hem wel kunnen lezen en als ik hem convert naar eenzelfde iso (overbodig werk dus) dan doet hij het daarna vaak ook :S.
lijkt idd het zelfde probleem als jij hebt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Op dinsdag 28 mei 2002 16:35 schreef DaRalph het volgende:
hmmm helpt idd niks :P vage shit ...dit is best wel klote :( kheb um dus gebrandt met die *.dat en doet ut nog steeds niet .. weer precies hetzelfde ..
[..]

lijkt idd het zelfde probleem als jij hebt ..
Als je XP hebt gaat het met Isorecorder echt makkelijk. ISO ---> CD

http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder/download.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 16:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als je XP hebt gaat het met Isoburner echt makkelijk. ISO ---> CD
hehe telepatisch :) kwas um net aant downen :+ ff kijken of het met deze wel lukt ... wordt wel al mun 3de cd maja ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:47

mno

Op dinsdag 28 mei 2002 14:50 schreef KillerAce_NL het volgende:
Da's niet goed. Een .dat is niet hetzelfde als een MPEG-2 bestand. Je kan de .dat bestanden wel afspelen maar naast de MPEG2 zit er nog wat aanstuurcode in verwerkt. Het beste is om de .dat om te zetten naar een 'pure' MPEG2 via VCDgear (www.vcdgear.com) en daarna als SVCD te branden met bijvoorbeeld VCDeasy (www.vcdeasy.org). Zo kun je gelijk wat chapters toevoegen enzo.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor en een beetje off topic, maar waar heb je die 800 mb cd's gehaald. Ben gister ff aan het zoeken geweest, maar kon ze alleen maar bij opus vinden voor 0,85 euro en die hadden ok nog 870 mb cd's voor 1,22 euro. Waar heb jij ze gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kwoon in roermond, was maar 1 plaats waar ik ze kon halen. Kompjoeters 69.. voor 1.20 per stuk best duur maja :P
kheb de iso ook nog geprobeerd te branden met cdrwin doettie ook niet.. blijft ie hangen bij lead out :P snap er geen hol van. bij nero brandt ie ook alleen maar onder track-at-once bij cd-at-once blijft ie hangen...
gvd ik wil deze svcd per see hebben !! arrg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kheb nu zelfs dit geprobeerd: deamon tool gebruiken, zodat ie een f: met de werkende svcd heeft.. die gewoon werkt dus. en dan met nero gewoon cd-copy doen. zelfs dat doet ie niet. volgens mij ga ik dit probleem niet oplossen :'(

hmm. bij mij blijft me disc-at-once de heletijd hangen bij nero. bij cdrwin blijft ie hangen op de lead out, (disc-at-once?) idem bij fireburner, ook bij de lead out.. kweetniet maar mischien is mijn brander naar de hell toe..
kan wel gewoon nog audio cd branden want dat heb ik gister wel nog gedaan..
Pagina: 1