We spend our years as a tale that is told
Gefeli!
Op naar de 10 miljoen
Op naar de 10 miljoen
Verwijderd
Uiteraard hier ook nog ff een GEFELICIFLAPSTEERD !!!
Dat de tweede miljoen drie keer zo snel mag gaan
Proud Member Digital Pizza Crew
Dat de tweede miljoen drie keer zo snel mag gaan
Proud Member Digital Pizza Crew
Verwijderd
Gefeliciteerd!!! En dat er nog vele Miljoenen mogen volgen 
hmm
/me gaat pas naar de 100.000
hmm
/me gaat pas naar de 100.000
Verwijderd
GEFELICITEERD
VAN HEEL DUTCHBAT
PS: binninkort worden we ook toegelaten bij de miljenairs CLUB :):):):):):):):):):):):)
VAN HEEL DUTCHBAT
PS: binninkort worden we ook toegelaten bij de miljenairs CLUB :):):):):):):):):):):):)
Verwijderd
Goed gedaan en GEFELICITEERD met deze mooie mijlpaal
. En dat de volgende nog sneller moge komen
Zeg hoe zit dat nou met die euro, heeft dat ook gevolgen voor de koetjes-miljonairs?
Ik zou het wel eens willen weten want wij zouden dan toch in een hele vage situatie terecht kunnen komen met onze miljoenen.... stel je voor, zijn we straks geen miljonair meer...

WausMaus ^ 2fast4u
Ik zou het wel eens willen weten want wij zouden dan toch in een hele vage situatie terecht kunnen komen met onze miljoenen.... stel je voor, zijn we straks geen miljonair meer...
WausMaus ^ 2fast4u
Gefeli Dutchman, welkom bij de club 
btw, ik heb wel een passend kado voor je, zodat je je dit moment nog lang zal (ge)heugen
EDIT: Sequence natuurlijk ook gefeli
btw, ik heb wel een passend kado voor je, zodat je je dit moment nog lang zal (ge)heugen
EDIT: Sequence natuurlijk ook gefeli
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Bedankt iedereen :):):)
* Dutchman! upped champagne naar de DPC'ers.
Ennuh Pinball, ik denk dat je bedoelt dat ik een p120 uit de dood kan laten herrijzen, thnx
* Dutchman! upped champagne naar de DPC'ers.
Ennuh Pinball, ik denk dat je bedoelt dat ik een p120 uit de dood kan laten herrijzen, thnx
We spend our years as a tale that is told
tnx iedereen 
* Sequence is ook very very happy!
* Sequence is ook very very happy!
Pagina: 1
</center>