Ik heb mezelf laasts dus de Sony DSC-P50 camera aangeschaft, maar die batterijen gaan ontzettend kort mee (20-30min.) Nu zag ik dat er ook een accu voor te verkrijgen is(NP-FS11). Is er iemand die ervaring heeft met deze accu's ¿ Hoelang de camera werkt met zo'n accu enz.
ik zit met hetzelfde probleem....
Of die accu kopen, van €79, of gp powerbank 3 voor zo'n €45
bovendien schijnt dat varta ook een accu voor de cybershot heeft, maar of die ergens te krijgen zijn???
Ik ben benieuwd naar de levensduur van de accu/batterij en hun 'gebruikersduur'
Of die accu kopen, van €79, of gp powerbank 3 voor zo'n €45
bovendien schijnt dat varta ook een accu voor de cybershot heeft, maar of die ergens te krijgen zijn???
Ik ben benieuwd naar de levensduur van de accu/batterij en hun 'gebruikersduur'
paar vraagjes
wie heeft er een accu in zijn sony digicam? hoeveel heb je er voor betaald?
wie heeft er een accu in zijn sony digicam? hoeveel heb je er voor betaald?
Geen originele accu, heb gewoon een Powerbank II gekocht met 4 1600mAh NiMH accu's. Werkt perfect, en je heb altijd 2 accu's over zodat je nooit zonder zit.
https://niels.nu
Hoe lang gaat ze mee dan? En wat kost het¿Op donderdag 30 mei 2002 15:21 schreef Hydra het volgende:
Geen originele accu, heb gewoon een Powerbank II gekocht met 4 1600mAh NiMH accu's. Werkt perfect, en je heb altijd 2 accu's over zodat je nooit zonder zit.
ik heb de accu gekocht voor mijn dsc-p30... is dezelfde accu... zeer tevreden over en ik heb hem in de starters-kit gekocht, inclusief tasje en lader... 112,99 euro...
de batterij geeft ook een tijd weer op je lcd-scherm, zeer handig en met vol geladen batterij doe je ongeveer 90 minuten... inclusief flits en lcd aan (heb ik altijd aan) en dan flits op auto...
aanrader, het kost wat maar met gewone batterijen is het helemaal 3 keer niks...
greetz rutger...
de batterij geeft ook een tijd weer op je lcd-scherm, zeer handig en met vol geladen batterij doe je ongeveer 90 minuten... inclusief flits en lcd aan (heb ik altijd aan) en dan flits op auto...
aanrader, het kost wat maar met gewone batterijen is het helemaal 3 keer niks...
greetz rutger...
Pagina: 1