Toon posts:

Brother HL - 1470N in netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We willen deze printer in netwerk zetten als netwerk printer en nu moet je het ip adres van de printer kunnen veranderen.
Standaard heeft de printer als ip 192.0.0.192 en dat moet 10.0.0.51 worden.
Hiervoor zou je volgens de handleiding Br. admin tools kunnen gebruiken, maar die vind de complete printer niet.
Lokaal werkt de printer dus wel, maar op die manier moet het ook in netwerk kunnen.
paar gegevens:
Ip ares 192.0.0.192
subnet mask 0.0.0.0
gateway 0.0.0.0
ip config Auto

Wie weet hoe dit moet?
Snel antwoord graag.

Verwijderd

Topicstarter
Schop :P
Net verkeerde geschopt :D

Verwijderd

Topicstarter
Schop Schop..
Ik MOET het deze week weten!!!
Komop tweakertjes.. dat weten jullie toch wel?

Verwijderd

Topicstarter
Nog effe wat extra info..

Hij moet dus op een win2000 pc geconfigureerd worden, maar volgens de manual probeerd het DHCP protocol automatisch een ip aan te maken..
Nu moet je dat ergens kunnen vinden of je moet de toewijzing van het ip adres aan de printer uit kunnen zetten...

Er staat dus dat de booth mode op static moet staan zodat hij het niet zelf toe wijst, maar hoe stel je dat in.
Of weet iemand waar ik dat zelf verwezen ip kan vinden.

In BRadmin tools vind ik dus absoluut niks..

Ik hoop dat er nu met deze informatie wel een oplossing komt...

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 10 juni 2002 10:54 schreef Gamer2K het volgende:
Nog effe wat extra info..

Hij moet dus op een win2000 pc geconfigureerd worden, maar volgens de manual probeerd het DHCP protocol automatisch een ip aan te maken..
Nu moet je dat ergens kunnen vinden of je moet de toewijzing van het ip adres aan de printer uit kunnen zetten...

Er staat dus dat de booth mode op static moet staan zodat hij het niet zelf toe wijst, maar hoe stel je dat in.
Of weet iemand waar ik dat zelf verwezen ip kan vinden.

In BRadmin tools vind ik dus absoluut niks..

Ik hoop dat er nu met deze informatie wel een oplossing komt...
ík zou het niet weten, maar je kan nog altijd met Brother bellen, vette kans dat die het je zo kunnen vertellen :)