Dp's versus aantal clients (eccp)

Pagina: 1
Acties:

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Iemand die ervaring heeft met het aantal dp's dat
geproduceerd wordt versus het aantal clients dat op 1 pc
gebruikt wordt?

Mijn ervaring tot nu toe is dat als ik meerdere clients
simultaan draai op 1 pc er meer dp's geproduceerd worden dan als ik maar 1 client draai... Typisch :?

Ik gebruik Windows XP Pro als OS, dit wordt draaiende gehouden door een dual AMD XP1800+. Ik draai dan 3 of meerdere clients natuurlijk ;)

Division BrabanderT

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:26

Qwerty-273

Meukposter

Hmm dat klinkt vreemd.. Maar wat voor proc gebruik je? en OS misschien is dat ook handig om er bij te vermelden ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

lijkt me vrij duidelijk, vreet meer proc... zal windows wel wat trager gaan lopen.

scheelt bij mij ook 100 KITS als ik er 2 heb lopen ipv 1....

Deze plek is te koop.

• RoyalFlusher
Dus als ik het goed begrijp loopt het aantal dp's op nagelang het aantal clients. Waarom geen 10 of 20 clients draaien dan? ;) Als de eccinfo bestanden verschillen dan zou dat toch geen probleem moeten zijn...

Division BrabanderT

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:06
Je PC zal ook steeds trager reageren. Dat is net zoiets als de ECCp-client op Priority: Normal te zetten. Dan haal je ook meer DP's, maar de pc wordt wel merkbaar trager.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 14:05 schreef RoyalFlusher het volgende:
Dus als ik het goed begrijp loopt het aantal dp's op nagelang het aantal clients. Waarom geen 10 of 20 clients draaien dan? ;) Als de eccinfo bestanden verschillen dan zou dat toch geen probleem moeten zijn...
je kunt ook gewoon de priority op high zetten = hetzelfde effect :)

meer clients zal echt niet helpen hoor... :)

Verwijderd

Als ik twee eccp-clientjes opstart dan stopt één er vanzelf mee. |:(

Het waren niet dezelfde clients, dat wil zeggen, dezelfde versies, maar de één vanuit win2k geinstalled en de andere in een andere dir vanuit win98 geinstalled. Het zit dus niet in het register (of wel :? ).

Hoe kan het dat het jou wel lukt?

Verwijderd

2x GUI-client werkt idd niet... met de command-line clients gaat het wel goed :)

dus de eccp109s.exe client wel :)

Verwijderd

aha, vandaar...
xalluns kijken

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb geen verbetering met meer clients.. sterker nog, meer cache threads die loze hits krijgen.

• RoyalFlusher
Op dinsdag 28 mei 2002 17:39 schreef DukeBox het volgende:
Ik heb geen verbetering met meer clients.. sterker nog, meer cache threads die loze hits krijgen.
Dat zou je zeggen inderdaad, maar ik heb het nog eventjes
uitgetest. 2 Clients op die dual en 1 client op een TB1400 met de prioriteit normaal leveren ongeveer 500 dp's op.
3 Clients op dual en 2 op TB1400 (allemaal op prio idle) leveren meer als 600 dp's op. Blijft dan vreemde zaak... :?

Division BrabanderT

Pagina: 1