Misschien moeilijk te realiseren, maar het lijkt mij een goed idee om in de pricewatch een functie op te nemen dat je combinaties van hardware kunt vergelijken. Bijvoorbeeld dat je een combinatie van moederbord, geheugen en processor kan opgeven, en dat daar vervolgens op totaalprijs wordt gesorteerd. Nu is het vaak een gezoek welke leverancier de combinatie van de spulletjes het goedkoopst levert, en eerlijk gezegd lijkt het mij nogal gestoord om alles bij verschillende zaken te bestellen, ook een aantal keren rembours komt daarbij kijken.
Volgens mij is dat inderdaad veel te ingewikkeld om dat allemaal uit te zoeken
Mja, je kan nu al een hele lijst aan hardware selecteren, en dan de optimale verzendkosten berekenen. Meerdere keren dit uitvoeren, lijkt me toch geen probleem?
T.net idee, dus moet naar TFF afaik.
T.net idee, dus moet naar TFF afaik.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pricewatch is T.net 
LA => TFF dus
LA => TFF dus
senksOp dinsdag 28 mei 2002 13:33 schreef Jaymz het volgende:
Pricewatch is T.net
LA => TFF dus
Maar ik denk dat we moeten wachten tot de vernieuwde layout en dan kijken of het door de heren scripters (Femme o.a.) gerealiseerd kan worden
Je kun nu op dit moment wel via het winkelwagentje al verschillende dingen sorteren.
Hier zou je zelf ook kunnen sorteren op shops, door alleen je winkelwagentje te vullen met onderdelen van die shop
Mischien wat meer werk maar het idee is hetzelfde
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Wat is het verschil met de winkelkar die er nu al is?Op dinsdag 28 mei 2002 13:27 schreef aad123 het volgende:
Bijvoorbeeld dat je een combinatie van moederbord, geheugen en processor kan opgeven, en dat daar vervolgens op totaalprijs wordt gesorteerd. Nu is het vaak een gezoek welke leverancier de combinatie van de spulletjes het goedkoopst levert
Toch blijkt vaak dat los bestellen zelfs rekening houdend met de verzendkosten goedkoper is., en eerlijk gezegd lijkt het mij nogal gestoord om alles bij verschillende zaken te bestellen, ook een aantal keren rembours komt daarbij kijken.
Verwijderd
de vraag is dus geautomatiseerd het goedkoopste resultaat (mogelijke verzendkosten inbegrepen) laten berekenen over een aantal aangekruiste producten...
Permutaties/combinaties...
leuk idee voor betaal-accounts later.
Maar je houdt geen rekening met de betrouwbaarheid etc van winkels.
of wil je ook nog een lijstje:
"bij deze winkels allemaal is minstens een van de producten die u wilt te koop. Selecteer de winkels die mee moeten doen in de vergelijking"
alle Producten kiezen --> winkels kiezen bij wie je wilt bestellen --> beste combinatie laten berekenen.
Permutaties/combinaties...
leuk idee voor betaal-accounts later.
Maar je houdt geen rekening met de betrouwbaarheid etc van winkels.
of wil je ook nog een lijstje:
"bij deze winkels allemaal is minstens een van de producten die u wilt te koop. Selecteer de winkels die mee moeten doen in de vergelijking"
alle Producten kiezen --> winkels kiezen bij wie je wilt bestellen --> beste combinatie laten berekenen.
Dat kan al met de winkelkar.de vraag is dus geautomatiseerd het goedkoopste resultaat (mogelijke verzendkosten inbegrepen) laten berekenen over een aantal aangekruiste producten...
Dat werkt vaak niet omdat niet alle winkels de gewenste producten hebben, of omdat het prijsverschil zo groot is dat los bestellen goedkoper is."bij deze winkels allemaal is minstens een van de producten die u wilt te koop. Selecteer de winkels die mee moeten doen in de vergelijking"
kan er trouwens een linkje komen bij buyers zone, boven aan pricewatch naar je winkelwagen?
Ik weet niet of het nu mogelijk is, maar kan je ook V&A dingen in je kar gooien?
Ik weet niet of het nu mogelijk is, maar kan je ook V&A dingen in je kar gooien?
In de nieuwe layout is de winkelwagen prominenter in beeld.
neeOp vrijdag 31 mei 2002 20:28 schreef WaarAnders het volgende:
* WaarAnders kan het niet laten
preview
geduld
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Pagina: 1