Lucht dicht denk ik ivm stof.
edit: 500ste post
edit: 500ste post
Verwijderd
In ieder geval een plakbandje over de printkop.
Misschien in een plastic zakje en op zijn kop om lekkage te voorkomen.
Als je hem weer gaat gebruiken en er is toch inkt aangekoekt, een tijdje in een schaaltje warm water leggen om de inkt los te weken en dan met een wattenstaafje schoonmaken (geldt ook voor niet goed printende printkoppen).
Succes!
Misschien in een plastic zakje en op zijn kop om lekkage te voorkomen.
Als je hem weer gaat gebruiken en er is toch inkt aangekoekt, een tijdje in een schaaltje warm water leggen om de inkt los te weken en dan met een wattenstaafje schoonmaken (geldt ook voor niet goed printende printkoppen).
Succes!
Verwijderd
er zijn speciale opberg bakjes voor
voor mijn hp400 patronen heb ik zo'n speciaal bakje namelijk
misschien dat hp een shop heeft en dat je die daar kan bestellen
voor mijn hp400 patronen heb ik zo'n speciaal bakje namelijk
misschien dat hp een shop heeft en dat je die daar kan bestellen
hoelang wou je em bewaren?
dot.blaat
tot aan de houdsbaarheid datum die op de verpakking staat kan je hem gewoon daarin bewaren, de verdere condities maken imho niet uit.
Maar om hem langer te bewaren zou ik niet weten..
In die bakjes kan je ze idd niet oneindig bewaren. Om ze wel langer te kunnen bewaren moet je ze idd afplakken.
maar als je em al uit het zakje hebt gehaald, wat danOp dinsdag 28 mei 2002 17:27 schreef Ronald__ het volgende:
tot aan de houdsbaarheid datum die op de verpakking staat kan je hem gewoon daarin bewaren, de verdere condities maken imho niet uit.
dot.blaat
Dat was de vraag ja. Er zijn al enkele pagina's mee geprint zelfs. Ik heb m nu opnieuw proberen af te plakken en in een zakje gestoken. Binnen een paar weken/maanden zal ik het weten.
Idd, wie in de toekomst kan kijken wordt rijk...
Pagina: 1