Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Weet iemand wanneer de Sendo Z100 uit gaat komen? Voor de mensen die deze geniale mobile/PDA nog niet kennen, hier de site:

www.sendo.com -> klik op Development

Alvast bedankt!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 10:36

didio

didio.nl

Op dinsdag 28 mei 2002 12:48 schreef Bablar het volgende:
Beste Tweakers,

Weet iemand wanneer de Sendo Z100 uit gaat komen? Voor de mensen die deze geniale mobile/PDA nog niet kennen, hier de site:

www.sendo.com -> klik op Development

Alvast bedankt!
Ik wacht al meer dan een jaar op dat ding, lijkt me echt de oplossing.. Ben benieuwd wat dat ding moet gaan kosten..

weinig tot niks..

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ik dus ook.. op de site staat dat je nu een developer's versie kan opvragen.. Ook wordt er vermeld dat ie einde deze maand in Europa uitkomt, maar of dit nog correct is, weet ik niet.

Deze gasten zijn ook echt niet te bereiken, ze replyen gewoon niet op emails die je ze stuurt.

Hij zou volgens de site tussen de 450,- en de 999,- euro gaan kosten.

• didio

didio

didio.nl

Op dinsdag 28 mei 2002 13:59 schreef Bablar het volgende:
Hij zou volgens de site tussen de 450,- en de 999,- euro gaan kosten.
Hmmm als ie 450,- gaat kosten valt het best nog wel mee..

weinig tot niks..

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-03 22:59

ZiegoM

Yammie R1

Sweet, die is zeker strak!

een volledige HTML browser??? --> :9~

en windows(-achtig) os ??

DAMN die moet ik hebben!

\_Specs_/

• didio

didio

didio.nl

Op dinsdag 28 mei 2002 15:21 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Sweet, die is zeker strak!

een volledige HTML browser??? --> :9~

en windows(-achtig) os ??

DAMN die moet ik hebben!
Is zeker super, er draait gewoon IE, outlook en messenger op.. zie je het al voor je.. *bling* lekker msn'en in de trein hahaha

weinig tot niks..

Verwijderd

Topicstarter
Hehe.. een vet ding is het zeker.. ik had ook gelijk m'n zinnen erop gezet.. Het feit dat er flashkaartjes en microdrives in passen vind ik ook wel zeer aantrekkelijk..

Think about it:
-divx-player(okay, hij moet dat wel trekken, maar ze beloven van wel op de site);
-mp3-player;
-agenda;
-volledige pc.

Maar niemand weet hier dus meer van? Damn.. wilde echt wel de release date weten...

Even wat extra info: wij (Europeanen) worden de EERSTEN die dit produkt krijgen! Heel bizar, aangezien wij meestal de laatste zijn voor dit soort gadgets..

• kikkeraap
  • Laatst online: 03-03 11:58
Dit telefoontje willen ze ergens in julie/augustes uitbrengen, had ff gemaild naar ze.

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:00
Op dinsdag 28 mei 2002 17:37 schreef Bablar het volgende:
Hehe.. een vet ding is het zeker.. ik had ook gelijk m'n zinnen erop gezet.. Het feit dat er flashkaartjes en microdrives in passen vind ik ook wel zeer aantrekkelijk..
[...]
Alleen MMC en SD flashcards toch, of lees ik over die microdrive heen?

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Persoonlijk vind ik zo'n xda een mooiere oplossing.
Microsoft zou toch ook zo'n soort gelijke telefoon op de markt brengen die ook doom kon spelen. Hij lijkt wel op deze.
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mobile/phones/images/buzz_smartphone.gif

Mmmmh... das dus gewoon dezelde. Whaha.. Cool je kan er zelfs doom op spelen.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, inderdad, je hebt gelijk. geen Microdrive.. ik ging d'r vanuit dat dat kon :'(

Hoe dan ook blijft het een geweldig apparaatje, ik kan niet begrijpen dat je een XDA mooier/handige vind.. okay, het scherm is groter, maar de Sendo is toch flink wat handzamer, en met een XDA bellen.. tsjah, het heeft toch niet echt een charme..

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Sendo Z100 developers update - issue 6- May 2002

In our previous newsletter we invited you all to sign-up for a reservation of a Z100 handset from the next wave of Beta Z100 Hardware and/or for the upcoming Sendo Developer Kits. Many of you have done so and should have received confirmation that you are on the list.
We are now glad to be able to give you an update on the pricing, timing and purchase procedure.

Sendo's early adopter Beta Z100 handset

Shipping availability date: May 24
Total price of $ 750, in respect of all deliverables, excluding VAT, shipping and handling
In approximately 2 weeks from now you will be able to log on to our site and confirm your order (Credit Card payments). The devices will be shipped to you by courier.

Sendo's Developer Kit For those of you who are interested in the Developer Kit: we are currently working on the content of the Enhancements. Please note that we cannot ship the kit until Microsoft releases the final Smartphone 2002 SDK.

Estimated availability: mid July
Price $ 900, in respect of all deliverables, excluding VAT, shipping and handling
Will come with 3 free email support cases (valued at $ 450) and free download of new Sendo enhancements.
The Sendo's Developer Kit is a one-stop-shop package which will enable you to start developing applications for Sendo's Z100 Smartphone.

We are currently finalising the content of the kit. We expect to include:

Hardware and accessories:

The Z100 Smartphone (16 MB RAM)
Cradle, with integral power & USB connectors
2 Batteries
USB cable
Serial Cable
Headset
Switchable Charger
MMC Memory Card (pre-loaded with 3rd party software still to be confirmed)
Printed Materials:

Z100 standard Quick Start booklet
Developer Quick Start booklet
Sendo Developer program sheet
Microsoft partnering resources
Software:

Z100 standard Quick Start CD-ROM (including Microsoft's Active Sync 3.6 file transfer utility)
Microsoft development resources
Sendo Developers Enhancements library CD-ROM (including CAB files from the MMC, white papers, Sendos sample code etc.)
Services:

3 free e-mail support cases
Free download of new Sendo Enhancements
http://www.sendo.com/dev/nl6.asp

Verwijderd

Topicstarter
Okay, voor de mensen die interesse hebben in deze gadget:

Ik heb Sendo gisteren gebeld, en eindelijk hebben ze een iets nauwkeurigere release-date losgelaten. Er werd mij verteld dat we de eerste of tweede week van oktober de Sendo Z100 in de winkels kunnen zien.

De persoon die ik gesproken heb, leek mij wel iemand die weet waar hij over praat. Zou het dan, na al die vertragingen, eindelijk zover zijn?

Greetz,

Bablar

Verwijderd

Het moet nu wel dichtbij gaan komen al zal het dan misschien begin november worden: Ik heb ff doorgezocht op internet want ik M O E T zo'n toestel hebben aangezien mijn siemens SL45 aan vervanging toe is ;). Er zijn verschillende ontwikkelaars bezig aan de telefoon en de telefoon zal waarschijnlijk innerlijk het zelfde zijn al zal er aan de buitenkant wel wat verschil te zien zijn.

ik las op ananova dat orange in de UK voor het einde van october de smartphone lanceerd. Ook hier heb ik een plaatje van:
Afbeeldingslocatie: http://www.bargainpda.com/assets/192.jpg

webwereld:http://www.webwereld.nl/nieuws/kort_02_10_05.phtml
ananova:http://www.ananova.com/bu...=business.latestheadlines
digitimes.com:http://www.digitimes.com/...002/09/25&pages=09&seq=56
bargainpda=http://www.bargainpda.com/default.asp?newsID=810

Verwijderd

Ik heb de Sendo op de CeBIT 2002 in m'n handen gehad. Een ergmooi apparaat met het Windows Smartphone OS.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Zeker mooi apparaatje, is mischien wel een goede vervanger voor m'n huidige sendo s200, "weet iemand btw waar je frontjes kunt kopen voor de s200?"

-

Verwijderd

Windows-achtig, microsoft smartphone..... Heeftie nou PocketPC 2003 .net of Stinger?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 11:54

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• TheOneLLama
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01-2022

TheOneLLama

A llama like no llama before

kikkeraap schreef op 03 juni 2002 @ 17:36:
Dit telefoontje willen ze ergens in julie/augustes uitbrengen, had ff gemaild naar ze.
Juli / augustus van vorig jaar ja. Vertraging is het keyword bij Sendo.

Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com

Verwijderd

Ik las zojuist een berichtje op the inquirer En daar stond dat ze toch verw88 dat de Z100 in November op de markt komt(in de UK door Orange). Ze zeggen dat de software stabiel genoeg is. En de prijs zal met operator subsidie liggen rond de 400 - 470 euro.
linkje naar the inquirer

Verwijderd

Mooi spul hoor..

Afbeeldingslocatie: http://www.sendo.com/products/Z100/gfx_Z100/z100p.jpg

Kun je het niet aan een leverancier vragen?

Verwijderd

Heb ik gedaan, ik heb een email gestuurd naar Sendo maar daar hebben ze niet op gereageerd. Ik zal het begin november nog wel een keer vragen. Op dat moment zou de telefoon uit moeten komen in de UK.

• narotic
  • Laatst online: 02-11-2021
Hmm, ik zit ook wel erg op dit ding te wachten. Hoop dat de prijs leuk is. Laten ze een voorbeeld nemen aan de Orange Smartphone SPV die voor ongeveer 250 euro aangeboden wordt volgens mij. Hier zit ik echt op te wachten! GPRS abo erbij en gaan met die banaan (in de trein)!

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

• gekkejopie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Bel Phatnet ofzo daar hebben ze ook van die vage sendo gevallen die worden verkocht door die twee geile mutsen in da programma. misschien hebben ze de z100 ook wel

www.phatnet.nl

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
nog maar een plaatje dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/mobile/images/sendo.jpg

verwachte introductie is volgens Microsoft in the near future,
hoop het wel, want vind deze net iets :9~ als de Orange SPV.....

• narotic
  • Laatst online: 02-11-2021
Vind ze allemaal wel mooi (behalve een pic van een Nokia 6650 voor UMTS die ik ergens rond zag zwerven...je hebt waterhoofden, maar dit was nog een paar stapjes verder).

Tja, ik wil nml binnenkort over naar een abonnement met GPRS (O2), dus dan lijkt me zo'n telefoon wel erg relaxed. Heb geen zin nu een andere telefoon te nemen en dan over een 3 maanden te balen...

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

Verwijderd

Voor mensen die nog steeds op de Z100 wachten:

Het hoeft niet meer.

Symbian rulez :D

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
Tweede bron, de website zelf:

Sendo Z100 NOT TO LAUNCH

Company Statement
Sendo has terminated its Smartphone development program utilising the Microsoft Windows Powered Smartphone 2002 software.

As a result, Sendo regrets to announce that it will not be shipping the Z100 Smartphone.

It has been a very difficult decision for Sendo given its leadership position in the development of smart devices. We are disappointed that we will not be able to ship the Z100 given the high level of interest shown in the device.

Although a set back, we are pleased to announce today that we have licensed the Series 60 platform from Nokia for our smartphone category. We believe this will create the opportunity for us to continue as a lead player in the development of smartphone products for 2003.

Hey, it compiles . . . . Ship it !

Pagina: 1