Ik ben bezig om computer met relais-plank in een auto te bouwen. Nu heeft deze auto centrale deurvergrendeling. Ik wil 1 van de relais aansluiten op die vergrendeling. Het moet ongeveer zo gaan werken als bij een afstandsbediening alleen dan via de computer.
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik het als volgt kan laten werken: Ik zet het relais over de 'deurslot-schakelaars' van de auto heen. Er komt een signaal van mn computer het relais trekt aan en de deuren gaan op/van het slot. Ik maak dus in feite alleen een extra schakelaar in het bestaande systeem.
Het gaat op een BMW 318i.
Gaat dit volgens jullie ook werken of fakkel ik dan mn bedrading af?
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen. Mocht een van jullie extra info nodig hebben dan geef ik die graag.
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik het als volgt kan laten werken: Ik zet het relais over de 'deurslot-schakelaars' van de auto heen. Er komt een signaal van mn computer het relais trekt aan en de deuren gaan op/van het slot. Ik maak dus in feite alleen een extra schakelaar in het bestaande systeem.
Het gaat op een BMW 318i.
Gaat dit volgens jullie ook werken of fakkel ik dan mn bedrading af?
Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen. Mocht een van jullie extra info nodig hebben dan geef ik die graag.