Daar heb je de management console voor (MCS).
Rechts klikken op je eigen computer, | connect to other computer | en dan de domain controller uitkiezen.
-edit-
Dit werkt geloof ik alleen als active directory aanstaat.
Rechts klikken op je eigen computer, | connect to other computer | en dan de domain controller uitkiezen.
-edit-
Dit werkt geloof ik alleen als active directory aanstaat.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Als je bedoelt of je de "Usermanager for domains" die standaard in NT4 zit kunt draaien op een W2K/XP bak om zo je NT4 domein te beheren; Ja dat kan.
Had je al meteen achter gekomen als je die tools ff van de NT4 CD geinstalleerd had op een W2K bak.
Had je al meteen achter gekomen als je die tools ff van de NT4 CD geinstalleerd had op een W2K bak.
Verwijderd
Dat kan, wat ik doe is via de $ share van de NT server gewoon usrmgr.exe en srvmgr.exe uit de winnt\system32 directory starten. Dus bij ons \\nt4\c$\winnt\system32\usrmgr.exeOp dinsdag 28 mei 2002 11:21 schreef lak2k het volgende:
Is het ook mogelijk om usermanager for domains op een win2k of winxp client bak te draaien in een nt omgeving?? voorheen altijd server tools (incl. user manager for domains) gebruikt, maar dies voor win9x bak..
(ps. usrmgr en srvmgr zijn niet voor win9x!)
Ik neem aan dat je dit wilt voor het managen van een NT4 Domain vanaf een 2K of XP machine, en het antwoord hierop is "Ja". Ik gebruik die van de NT server tools hier.
"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"
Ja dat had ik idd zo kunnen checken als ik die cd hier had gehad... die ligt helaas op een andere lokatie en het enige wat ik op dit moment voor handen heb is Server Management Tools for Windows 95.. dus vandaar mijn vraag... deze laatste zijn trouwens zo te downloaden bij microsoft... maar die voor NT/2000/XP heb ik niet kunnen vinden. Zijn deze ergens te downen of kan ik die echt alleen maar van de cd halen??Op dinsdag 28 mei 2002 11:28 schreef Koffie het volgende:
Als je bedoelt of je de "Usermanager for domains" die standaard in NT4 zit kunt draaien op een W2K/XP bak om zo je NT4 domein te beheren; Ja dat kan.
Pagina: 1