Toon posts:

welke driver voor diamond viper 770 ultra?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb winXP en ik kan mn drivers niet installen voor mn 3d kaartje.

Win herkend hem wel en het werkt ook enkel kan ik mn refreshrade niet hoger zetten dan 75 hz normaal kon ik hem gewoon op 85 hz zetten, als ik dat nu doe valt mn beeld weg.

Ik heb nu ook de nieuwste detenator drivers geinstald maar dit helpt niets....

Verwijderd

Het kan zijn dat je monitor het niet ondersteund..

de Viper 770 is toch een redelijk lekkere kaart, ik heb een Non Ultra en die slikt wel gewoon Detonators

anders nog even op www.diamondmm.com kijken ...onderin staat het diamond logo, op klikken en dan weer zoeken

Verwijderd

detonators idd, maar ik zou niet de nieuwste nemen , eerder iets van 23.X ofzo.

Verder kun je als het goed is "hide modes monitor can't display" uitzetten. dan kun je wel verder, is dit nog niet het geval, moet je je monitor als Plug & Pray Monitor installeren, dan krijg je als het goed is wel dit menu

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 11:16 schreef Mad_Cookie het volgende:
Het kan zijn dat je monitor het niet ondersteund..

de Viper 770 is toch een redelijk lekkere kaart, ik heb een Non Ultra en die slikt wel gewoon Detonators

anders nog even op www.diamondmm.com kijken ...onderin staat het diamond logo, op klikken en dan weer zoeken
zoals je in mn topic ziet heeftie altijd op 85 hz gestaan.
en ik kan inderdaad wel 85 hz aanklikken (zegt dat hij deze niet ondersteund) als ik dan toch 85 hz kies valt mn beeld weg.
het heeft altijd goed gewerkt....dus hoe los ik dit op :S

Verwijderd

Topicstarter
niemand een oplossing hiervoor?
Ik had namelijk eerst 98 en hierover xp geinstald en toen werkte het wel maar nu ik xp clean geinstalleerd heb kan ik die refresh niet hoger krijgen.
ookal forseer ik het naar 85 hz dan word het beeld zwart.
terwijl mn monitor al meer dan 3 jaar op 85 hz stond :( wie weet de oplossing voor mij ?

Verwijderd

Een beetje geduld aub. Kicken mag, maar na ruim een uur is wat snel, vind je niet ?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Heb je ook de drivers van je monitor vernieuwd? Misschien ligt het daaraan. En voor een TNT2 Ultra kan je inderdaad beter bij de oudere drivers zoals de 23.xx blijven ofzo.

Het kan best zijn dat de fabrikant van de monitor teveel problemen heeft gehad met hun monitors op een bepaalde frequentie waardoor ze die dan hebben uitgeschakeld in de drivers. Dus dat je dan inderdaad maar maximaal 75Hz aankan. Over welke resolutie hebben we het eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 13:00 schreef obsidian het volgende:
Heb je ook de drivers van je monitor vernieuwd? Misschien ligt het daaraan. En voor een TNT2 Ultra kan je inderdaad beter bij de oudere drivers zoals de 23.xx blijven ofzo.

Het kan best zijn dat de fabrikant van de monitor teveel problemen heeft gehad met hun monitors op een bepaalde frequentie waardoor ze die dan hebben uitgeschakeld in de drivers. Dus dat je dan inderdaad maar maximaal 75Hz aankan. Over welke resolutie hebben we het eigenlijk?
tis een compaq monitor uit mn hoofd een v701 of iets dergelijks een 17"
Deze kon ik zelfd op 120 hz zetten ...
En zoals ik al zei: ik heb op windows xp al 85 hz gekregen met mn video kaart en met winXP enkel had ik toen een update gedaan van win98 naar win XP....nu is het een schone volledige install en dan kan ik de originele drivers niet meer installen.
en speciale drivers voor winXP zijn er niet op de diamond site.
winxp herkent hem zelf.
heb wel ff de detonator drivers dr opgezet. 28XX nogwat uit mn hoofd...
Pagina: 1