Dynabyte folder, hele leuke drukfout :D

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:51
Ik weet niet of jullie het Dynabyte foldertje hebben doorgebladerd maar er staat een Creative GF4 Ti4600 in voor 65,95 euro :D. zouden ze er in trappen als ik zeg dat ik die kaart uit het foldertje wil hebben >:), in de tekst staat trouwens ook dat het gaat om een MX4600 :?, zijn die gasten bij dynabyte nou zo dom of is het gewoon een lokkertje?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Kolder
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 19:50

Kolder

Raaarrrr

Ze zijn gewoon dom......
Dynabyte = melkertbaan volgens mij, daar nemen ze alles aan.....

Whatever........

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Pricewatch:
Creative Labs 3D Blaster 4 Titanium 4600 € 439,-

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Lees jij die foler nog een keer, staat hoogstwaarscijnlijk in de kleiner letters: Zet en druk fouten voorbehouden. Staan normaal op elke folder, omdat ze anders er niet omheen kunnen.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Oh Euh,
da's minstens het derde topic hierover in twee dagen.. ;)

• Sjowhan
  • Laatst online: 15:14
de domheid is ook in hun bol geslagen :)... Kan haast niet geloven dat de Ti4600 voor 69.95 te koop is..

http://specs.tweak.to/5253

Verwijderd

hehe, rijd de vrachtwagen maar voor, dan gaan we even flink inslaan. >:)

Jammer dat er onderaan zulke foldertjes altijd staat "eventuele drukfouten voorbehouden" (of iets in die trend).

• freddyathlon
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Inderdaad, check byv. deze:

[topic=507156/1/25]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:24

Stewie!

Keen must die!

In de computable dan:
er stond laatst zo'n advertentie van hp of dell of een andere bouwer ofzo in die vertelde dat de Athlon XP speciaal gemaakt was voor Windows XP en Office XP en samen met het mobo met geïntegreerde (prezen ze aan alsof dat de beste oplossing was) geluidskaart en videokaart en netwerk kaart zorgde dit voor de optimale oplossing die de beste prestaties leverd |:(
* Stewie! heeft zelf ook een Athlon XP, maar wist niet dat deze geoptimaliseerd was voor windows XP en Office XP :?

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:54
Op dinsdag 28 mei 2002 11:03 schreef DaMorpheus het volgende:
In de computable dan:
er stond laatst zo'n advertentie van hp of dell of een andere bouwer ofzo in die vertelde dat de Athlon XP speciaal gemaakt was voor Windows XP en Office XP en samen met het mobo met geïntegreerde (prezen ze aan alsof dat de beste oplossing was) geluidskaart en videokaart en netwerk kaart zorgde dit voor de optimale oplossing die de beste prestaties leverd |:(
* yogy heeft zelf ook een Athlon XP, maar wist niet dat deze geoptimaliseerd was voor windows XP en Office XP :?
Wat een bull shit zeg!
'k snap ook niet waarom AMD die naam mag voeren, is dat niet geregistreerd door Micrsoft?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op dinsdag 28 mei 2002 11:08 schreef psmeets het volgende:

[..]

Wat een bull shit zeg!
'k snap ook niet waarom AMD die naam mag voeren, is dat niet geregistreerd door Micrsoft?
Dan denk ik dat Microsoft ook een probleem had... d'r zal toch best ergens iemand zijn die XP geregistreerd heeft? Ik denk niet dat je zoiets kunt registreren en andere verbieden dat te gebruiken.

Tis trouwens:
"Windows XP" en niet "XP"
"Athlon XP" en niet "XP"

D'r zit dus gewoon verschil in :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Zelfs zonder dat voorbehoud '...drukfouten...' zouden ze er nog onderuit kunnen.

Jurisprudentie leert ons dat geen aanspraak gemaakt kan worden op aanbieidingen die EVIDENTE vergissingen bevatten, bijv nieuwe auto voor E 79,-

Dit geval is zeker ook aan te merken als een evidente fout

Verwijderd

[topic=507156/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.