Ik zie 2x40 LCD set hier voor weinig geld en dan heb ik hem teminste snel binnen en compleet ook nog ns ,dat w8-en op al die acties duurt alllemaal zo lang en dis volgens mij niet duur oook.. /me is running for it!
is idd nie erg duur. alleen site doet beetje vaag.
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
wat is er vaag dan ? Als je even wacht zie ik dat de pagina zich zelf resized aan je browser zodat alles in het midden komt dat volgens mij het enigste,ik heb ze even gemaild via hier.
ik hoop um snel te hebben
ik hoop um snel te hebben
Tigrego,
Neem jij hem pre-made of bouw jij hem zelf ?
Neem jij hem pre-made of bouw jij hem zelf ?
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Hmm.. een user, net nieuw aangemaakt die meteen een nieuw topic start met de melding dat LCD's ergens "goedkoop" zijn.
Verkapte spam??
Anyways.. zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet...
Verkapte spam??
Anyways.. zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
deel met ons waar het wel goedkoop is svp
graag ook voor onze soldeer n00bs waar ze kant en klaar geodkoper zijn
Voor een soldeern00b kan ik alleen het volgende aanraden. Koop bij een electronicaboer een oefenprint met veel gaatjes, een soldeerbout met fijne punt en een rolletje soldeertin.
Pak nu een stuk kabel of flatcable of CAT5, maakt op zich niet uit als er maar veel draadjes in zitten.
Ga nu in ieder gaatje van de oefenprint een draadje solderen. Zodra je alle gaatjes gevuld hebt. Ben je een soldeerheld 1e klas.
Dit is de manier om in 1 middag te leren solderen.
Pak nu een stuk kabel of flatcable of CAT5, maakt op zich niet uit als er maar veel draadjes in zitten.
Ga nu in ieder gaatje van de oefenprint een draadje solderen. Zodra je alle gaatjes gevuld hebt. Ben je een soldeerheld 1e klas.
Dit is de manier om in 1 middag te leren solderen.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Tigrego-> Doe me een lol, en zit niet te spammen met je site
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()