Toon posts:

Win 2000 SBS licensie.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Can sombody tell me where I can find the licensie of W2k SBS sp2. Normaly you can see it under Start, programma's and licensie but than it's say that you have to look somwhere els.
Can anybody help me withe this.

Tanks.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 12:00

Arjan A

Cenosillicafoob

Hey jij kan best nederlands :+

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:37
ik denk op 6

Verwijderd

Topicstarter
ja wel he sorry maar heb hem op meerder forums gepost en ja dat was allemaal engels dus was het even vergeten om weer naar nederlands te zetten en me engels en nederlands zijn nou niet echt bepaalt me sterkste kanten. :(

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Wat is SBS? Swedish Broadcast Server?

Canon EOS | DJI M2P

Verwijderd

Topicstarter
en heeft er hier nog iemand een normaal antwoord op?

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:37
Ik denk dat je in het verkeerde forum zit....

weinig kennis van W2K hier denk ik zo

Verwijderd

Topicstarter
nee dat staat voor SBS Small busniess server dan krijg je er meerder opties bij. Voor je server bla die bla dat soort dingen en je systeem wordt stabieler.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Goed, ik weet niet wat SBS is, maar als je de properties van My Computer opvraagt krijg je toch de licencie info? Je bent ook niet echt duidelijk in wat je wil.
-edit-
Small Business Server, volgens mij zit dat onder settings en heb je dan een icon met licenties. Staat SBS daar niet bij?

Canon EOS | DJI M2P

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:17

Kettrick

Rantmeister!

(jarig!)
Op dinsdag 28 mei 2002 10:51 schreef Arjan A het volgende:
Wat is SBS? Swedish Broadcast Server?
Small Bussiness Server :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja wel hoor als je w2k met SBS Service pack2 heb geinstaleerd kan dat dus niet want als je dan op licensie klikt doet hij het niet dan dan zegt hij dat je moet kijken naar Small busnise server console. Maar weet niet hoe je dat krijgt en hoe je dan je licensies krijgt te zien.

Verwijderd

wat wil je zien dan hoeveel licenties je hebt of wat de bevoegdheden zijn of zo?
als je wil zien hoeveel licenties er zijn geinstalleerd dan kun je kijken op de SBS beheerders console en dan bij nuttige links op info.

volgens mij is dit niet wat je bedoeld

Verwijderd

"C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\BackOffice\Management\ITProSBSConsole.msc"

Dit is de normale "bij standaard installatie" van de beheerdersconsole.

misschien heb je hier wat aan.*D

Verwijderd

Topicstarter
Ja waar je kan zien hoeveel licensie je al in gebruik hebt en hoeveel je er nog kan gebruiken.

Verwijderd

start, uitvoeren en dan ITProSBSConsole.msc werkt natuurlijk ook.

Verwijderd

Topicstarter
hoop het zal even gaan kijken of dit werkt. bedankt zo ver als het niet helpt dan hoor je het wel weer.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalroutes.co.uk/office/tux.gif

Misschien maakt dit hem wakker?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 10:52 schreef Neeles het volgende:
en heeft er hier nog iemand een normaal antwoord op?
Gewoon je vraag in het Nederlands stellen, dan had je dit offtopic gebabbel kunnen voorkomen.

Als je je vraag op meerdere fora post en een aantal daarvan zijn Engels, best. Maar tweakers.net is een Nederlandse community en het is een kleine moeite om je vraag even te vertalen.

Verder hoort dit in [forum=11], dus mocht je er nu nog niet uitkomen, probeer het dan daar nog maar eens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.