Toon posts:

LG 900-b en Iiyama LS 902 UT, welke kies ik?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een nieuwe monitor hebben om mijn zeer oude 15" inch Highscreen monitor (jaja, de wonderen van vobis-pc's) te vervangen. Ik ben niet bereid er meer dan ongeveer €300-€349 aan uit te geven. Een flatscreen is dus uit den boze en vind ik eigenlijk ook niet echt nodig. Het liefst heb ik wel een 19" monitor. Mijn oog was dus gevallen op bovenstaande modellen die respectievelijk €310 en €299 zijn bij Mycom.

Mijn systeem is als volgt: (ik ga begin volgend jaar een nieuw systeem kopen, nu nog geen geld)
Celeron 800
384 MB SDRAM
40 gig IBM harddisk
Geforce 2 Ti 64 mb DDR
Soundblaster Live! Player

De monitor gaat voornamelijk gebruikt worden voor games en surfen en chatten. Het liefst zou ik dan een desktop-resolutie gaan gebruiken van 1280x1024. De lg heb ik inmiddels in actie gezien, en die vind ik er op zich heel mooi uitzien. Ik heb een paar jaar terug ook LG monitoren verkocht, en eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee gehad.

Zijn er nog dingen waar ik heel erg op moet letten, of hebben jullie zelf ervaringen met deze monitoren?

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog ergens iets gelezen over de bandwidth van monitoren, moet ik daar ook nog rekening mee houden, en wat houdt dat eigenlijk in?

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
ik heb hier een lg 900 b. is wel een goede keus.

lekker scherp beeld en niet duur

heb ik in februari gehaald voor 318

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wat verder gekeken en een andere mogelijkheid is de Philips 19" 109 S 20.

Enige ervaring daarmee?

Verwijderd

Topicstarter
En de volgende valt ook nog binnen de bestedingsruimte (deze heeft WEL een platte beeldbuis!)

http://www.belinea.nl/include/zeigemonitor.asp?monitorid=261&sprachid=23&landid=23&lang=1