Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Linkje naar de reactie: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=523693
Ik heb je een puntje erbij gegeven
Ik heb je een puntje erbij gegeven
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
tnx
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
En zo stond je alweer op +2 Behulpzaam
In je topicstartpost (wat een woord) zie ik ook geen dubbelpost, deze twee zijn imho toch wel ietwat dubbel...Gepost door ErectionJackson dinsdag 28 mei 2002 - 09:04 Score: 2 (Interessant)
Dan bekijk je toch pda.tweakers.net Daar is die site voor bedoeld. Bovendien kun je bij Vodafone bijv. een pakket nemen van 5 MB voor 15 euro. Ik heb dat ook en ik kan heeeel lang MSNen, trailers downloaden en wat internet-pagina's bekijken voordat ik door m'n datalimiet heen ben hoor En m'n nieuwste artikel voor Computer!Totaal heb ik in z'n geheel op zo'n PocketPC geschreven, dus veel kun je met zo'n apparaatje wel!
Beoordelingen: +1, +1: Interessant, 0: Gemodereerd, Totaal: 2 / 3x
en
Gepost door ErectionJackson dinsdag 28 mei 2002 - 09:08 Score: 1 (Dubbelpost)
Zoals ik hieronder ook schrijf heb ik een heel artikel voor Computer!Totaal op m'n PocketPC gemaakt, dus het wil prima Als je eenmaal aan het schrijven bent, schrijf je zo door. Net als op papier
Beoordelingen: +1, +1: Informatief, -1: Dubbelpost, Totaal: 1 / 3x
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ja weet ik en ik vind het ook niet erg als 1 daarvan naar beneden wordt gemod hoorOp dinsdag 28 mei 2002 11:21 schreef botoo het volgende:
[..]
In je topicstartpost (wat een woord) zie ik ook geen dubbelpost, deze twee zijn imho toch wel ietwat dubbel...
Pagina: 1