[Windows Media SDK] Multiple streams => crash

Pagina: 1
Acties:

• Wortelpudding
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
edit:
Bericht vertaald naar nederlands voor de taalpuristen ;)

Ik heb het volgende bericht al 2x op de WMFSDK-newsgroep van Microsoft gepost, maar ik krijg er geen antwoord op :(, is er iemand die dit ook heeft?

Ik schrijf een audiologging applicatie die continue opnames maakt vanaf verschillende audio-inputs (tegelijkertijd), dit wordt gecompressed naar WMA. Ik kan per audio-input andere WMA-settings gebruiken (bitrate, samplerate, mono/stereo). Ik gebruik voor deze app Windows Media Format SDK 7.1.
Als ik voor alle inputs dezelfde bitrate/samplerate selekteer gaat alles goed (hij blijft echt eeuwig draaien, sommige klanten hebben hem al een jaar continue draaien).
Als je verschillende bitrates voor de inputs selecteert (bijvoorbeeld 64kbit en 32kbit) dan crashed de applicatie binnen 48 uur.

Ik heb het programma gedebugged om te kijken of ik een bug heb in m'n source, maar ik zie alleen dattie crashed in een DLL van de Windows Media Format SDK, en niet in m'n eigen source. Als ik naar de call-stack kijk komt daar m'n eigen source niet eens in voor.

De vraag is dus: Hebben jullie misschien tips voor het gebruik van verschillende WMA instellingen binnen 1 applicatie tegelijkertijd, of kun je dit gewoon beter niet doen?

• Wortelpudding
  • Niet online
Misschien moet ik het aanmaken van de verschillende streams wel in aparte threads doen...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:09
Ik denk dat , als je uw bericht hier in het NL zet er dan meer mensen zullen zijn die de moeite willen nemen om het te lezen.

https://fgheysels.github.io/

• Wortelpudding
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 11:43 schreef whoami het volgende:
Ik denk dat , als je uw bericht hier in het NL zet er dan meer mensen zullen zijn die de moeite willen nemen om het te lezen.
Gebeurd :)

• Wortelpudding
  • Niet online
Hmmm, nog een post bij een MS nieuwsgroep gedaan, maar al weer een week geen antwoord gehad :( :(