Meerdere spaties in sig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Hoe krijg ik meerdere spaties achter elkaar in m'n signature? GoT maakt er namelijk automatisch eentje van, hoe veel ik er ook achter elkaar zet.

De search leverde een aantal gelijksoortige topics op, maar geen oplossing.

- Sig tussen [ code ] en [ /code ] zetten
- ALT 255 gebruiken
- & nbsp; gebruiken
Bovenstaande werkt dus niet.

Is er wel een oplossing voor?

Anders geef ik dit bij deze door als feature request voor het nieuwe forum (dus het plaatje Topix-for-Dummies mag achterwege blijven... :P )
En nu we het er toch over hebben: is er een mooi overzicht van alle reeds gedane feature requests? En dan bedoel ik niet enkele topics waarin alle users hun zegje hebben gedaan, ik zoek meer naar een lijstje met alles dat er daadwerkelijk gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, dit kan helaas niet. En er is ook geen overzicht met feature requests, omdat er pas zp'n forum komt als het nieuwe forum er ook daadwerkelijk is.

Het wordt dus een bugs.topix.nl achtig forum :). In LA feature requests doen zal niet al teveel zin hebben, denk ik :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tot zover creatief met signature.
volgende week zijn we creatief met klei in usericon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Klei :)
Afbeeldingslocatie: http://www.chat.veendam.org/got/manic/1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Dit is idd al vaker gevraagd zoals jij ook al zegt, en je geeft zelf ook de oplossing al.

spatie ALT255 spatie ALT255 enz... werkt wel hoor

Zie mijn sig :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Op dinsdag 28 mei 2002 12:07 schreef SWINX het volgende:
Dit is idd al vaker gevraagd zoals jij ook al zegt, en je geeft zelf ook de oplossing al.

spatie ALT255 spatie ALT255 enz... werkt wel hoor

Zie mijn sig :)
Dat snap ik niet... als ik ALT255 intyp ipv op de spatiebalk te rammen, dan komen er wel in dat profile-verandervakje spaties, maar als ik dan in een topic ga kijken, wordt er maar 1 spatie weergegeven!!
Kun je exact uitleggen hoe je dat hebt gedaan??? Dan ben ik je reuze dankbaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 28 mei 2002 11:53 schreef JvS het volgende:
Nee, dit kan helaas niet. En er is ook geen overzicht met feature requests, omdat er pas zp'n forum komt als het nieuwe forum er ook daadwerkelijk is.

Het wordt dus een bugs.topix.nl achtig forum :). In LA feature requests doen zal niet al teveel zin hebben, denk ik :o
Look at SWINX, is het niet geweldig mike :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 10:15

Kristof

is een Belgisch product

probeer ook eens met alt0160
zou normaal ook moeten lukken
    <- 5 spaties

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Op dinsdag 28 mei 2002 17:31 schreef Kristof het volgende:
probeer ook eens met alt0160
zou normaal ook moeten lukken
<- 5 spaties
Nee, ook dat lukt niet. En er zit ook een verschil in wat wordt weergegeven in posts <--> wat wordt weergegeven in sigs. Niet alle tags die je in je post kunt gebruiken kun je in je sig plaatsen namelijk ([ s ][/ s ] werkte bv ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51

Super_ik

haklust!

kopieer en plak ze dan van swinx ofzo ;)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 28 mei 2002 17:46 schreef Super_ik het volgende:
kopieer en plak ze dan van swinx ofzo ;)
Werkt niet :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
code:
1
|[br]| ~([u]^-^[/u])~[br]|>-/___\-<[br]|. _[u]||[/u] [u]||[/u]_[br]^^^(etc)

Dit is dus mijn 'source code' zal ik maar zeggen. Op de plaats van het puntje moet ook een spatie komen. Misschien dat dit inzicht geeft in wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Het werkt gewoon precies zoals swinx zegt. Eerst spatie, dan alt+255, dan spatie, dan alt+255, etc.

[edit] Het werkt trouwens ook als je gewoon een aantal (alt+255) achter elkaar zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Op dinsdag 28 mei 2002 18:39 schreef sewer het volgende:
Het werkt gewoon precies zoals swinx zegt. Eerst spatie, dan alt+255, dan spatie, dan alt+255, etc.

[edit] Het werkt trouwens ook als je gewoon een aantal (alt+255) achter elkaar zet.
ARGGGGHHH! Ik word gek!! Het werkt dus ECHT niet bij mij!

Waar kan dat aan liggen?? Niet de browser, misschien dat jullie bepaalde instellingen hebben ofzo (ook niet logisch, maar ik heb geen idee waar ik het moet zoeken)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Gebruik de linker-alt, ingedrukt houden, en met de numpad (rechts) 255 typen (zorg dat num lock enabled is), dan linker-alt loslaten. Je ziet dan een 'spatie' in het invoerscherm.

Ik gebruik trouwens winXP, IE6 en heb voor de rest niets raars ingesteld.

Sorry als dit erg logisch en onzinnig op je overkomt, maar ik weet ook niet waar het anders aan kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
Op dinsdag 28 mei 2002 19:26 schreef sewer het volgende:
Gebruik de linker-alt, ingedrukt houden, en met de numpad (rechts) 255 typen (zorg dat num lock enabled is), dan linker-alt loslaten. Je ziet dan een 'spatie' in het invoerscherm.

Ik gebruik trouwens winXP, IE6 en heb voor de rest niets raars ingesteld.

Sorry als dit erg logisch en onzinnig op je overkomt, maar ik weet ook niet waar het anders aan kan liggen
Nee hoor, ik waardeer de duidelijkheid. Maar dit is dus ook wat ik gedaan heb. Ik heb het zowel met de linker als rechter alt geprobeerd. En ik zie ook echt een spatie in het invoerpad! Maar als ik mijn gegevens dan opsla en een topic reload om m'n sig te bekijken, dan staat er geen spatie. En als ik weer naar mijn profile ga, dan staan daar wel nog steeds de spaties!
Overigens draaik ik Win ME en heb ik het getest op zowel Netscape 6 als IE 5.5.

edit:

Zou je a.j.b. eens kunnen proberen of de tags [ s ][/ s ] bij jou misschien ook wel werken? Want dan weet ik in ieder geval of het speciaal aan de spatie-tekens ligt of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op dinsdag 28 mei 2002 19:31 schreef Millennyum het volgende:

edit:

Zou je a.j.b. eens kunnen proberen of de tags [ s ][/ s ] bij jou misschien ook wel werken? Want dan weet ik in ieder geval of het speciaal aan de spatie-tekens ligt of niet
Vaag.... bij mij werkt het toch echt :)

En [s] [/ s] mag niet in een sig

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Pagina: 1