connector op mobo voor power, led; waar halen/alt.

Pagina: 1
Acties:

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Simpele vraag; antwoord niet gevonden....

Je hebt op een mobo zo'n rijtje pinnetjes waarop je in-de-kast-hangende-draadjes-met-een-platte-zwarte-connector voor je power, hdd led, power led kan aansluiten.

Nu heb ik via de inkoopactie een VIA Eden gekocht en ben een custom case aan het maken. En heb dus niet een "in-de-kast-hangende-draadjes-met-een-platte-zwarte-connector". Die wil ik wel hebben. (5 stuks; altijd een paar reserve ;) )
- Ik heb geen oude compu staat waar ik ze uit kan halen
- Ik ben al bij een compuwinkel (CTW) geweest maar die hadden ze niet los liggen (zeiden ze.....)

Hoe heten ze? Waar kan ik ze kopen/ophalen? Wat zijn de alternatieven in de vorm van andere connectoren die ze bij de Gamma verkopen ;)(ik ga niet solderen en wil een solide/degelijke oplossing) Of moet ik ff harder gaan zeuren bij een compu winkel?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

hoe ze heten, weet ik niet, maar je kan ze gewoon kopen bij elektronicaboeren en bij conrad (de online electronicaboer)

[edit]
Bij conrad kan je in ieder geval een 2-polige bestellen.... bestelnummer 741213-24)

Verwijderd

kabeltjes die bij cdrom spelers zitten? geen idee of die passen maar d'r zit wel een soort van dat aan

• Spyro_the_Dragon
Op dinsdag 28 mei 2002 09:52 schreef wfvn het volgende:
hoe ze heten, weet ik niet, maar je kan ze gewoon kopen bij elektronicaboeren en bij conrad (de online electronicaboer)
bij conrad heb ik gezocht (een half uur; geen grap maar misschien kan ik gewoon niet zoeken) en niet gevonden.... kun je me een hint geven?#

Zou Display die ook hebben?
Op dinsdag 28 mei 2002 09:53 schreef Juggernaut het volgende:
kabeltjes die bij cdrom spelers zitten? geen idee of die passen maar d'r zit wel een soort van dat aan
OK kan ik wel ff proberen.... heb ik nog wel een paar van liggen.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:39

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 28 mei 2002 09:54 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

bij conrad heb ik gezocht (een half uur; geen grap maar misschien kan ik gewoon niet zoeken) en niet gevonden.... kun je me een hint geven?#

Zou Display die ook hebben?
Absoluut. Daar heb ik -ooit- van die stekkers vandaan gehaald.

wat betreft die hint... wordt moeilijk voor mij; ik heb dat bestelnummer uit 2001-gids gehaald en die blijkt op de conradsite niet bekend te zijn... ;(

• Spyro_the_Dragon
ff het antwoord:

bij display heb ik gister een rijtje connectoren gehaald. Zonder de kabeltjes eraan, maar dat geeft niet, dat soldeer ik zelf wel......

Pagina: 1