Toon posts:

Foto's van HD kopieeren naar CF van Ixus V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat moet volgens mij gewoon kunnen toch? ALs je nou foto's op je HD heb staan en je wilt ze kopieren naar je Compact Flash kaartje in je Ixus V :? Is daar een tooltje voor ofzo of kan het gewoon niet :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

kan uiteraard met een CF-reader... maar ik neem aan dat jij het met je camera wilt doen.

Ja dat kan met Zoombrowser (dat meegeleverde programma waarmee je de foto's ook van je camera af trekt... je kan daarmee ook foto's en andere bestanden naar je camera slepen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 09:19 schreef wfvn het volgende:
kan uiteraard met een CF-reader... maar ik neem aan dat jij het met je camera wilt doen.

Ja dat kan met Zoombrowser (dat meegeleverde programma waarmee je de foto's ook van je camera af trekt... je kan daarmee ook foto's en andere bestanden naar je camera slepen.
Oh , dat kan dus niet gewoon in de explorer :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op dinsdag 28 mei 2002 09:31 schreef Nyles het volgende:

[..]

Oh , dat kan dus niet gewoon in de explorer :?
nope.... TENZIJ je dus een cardreader hebt, of een andere camera die zoiets wel ondersteunt... Maar canon-toestellen helaas niet.
Met m'n vorige camera (Fuji 4900zoom) kon dat wel. Er verscheen gewoon een extra removable device in 'deze computer' als ik die camera aan m'n pc prikte.

• Parlor_Inventor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

Met mijn Oly C2040z kan het wel (Windows en Linux), met mijn Dane-Elec SmartMedia-reader kan alleen Windows schrijven en lezen, Linux heeft vooralsnog alleen lees-functionaliteit (identificeert zichzelf als SanDisk SDDR-09 btw). Ik heb de Linux-sources ff doorgespit, maar daarbij kwam ik niet veel verder dan een commentaarregeltje waar ik uit op kon maken dat de schrijf-functionaliteit nog niet helemaal bugvrij is, en dus gemakshalve maar is uitgeschakeld.....

...And the world goes on racing, like the world always will...