mijn pa had gisteren plotseling een flinkt uitvaller op zijn pc,
hij was bezig in wordt en plotsklap viel zijn pc uit.
nou mij erbij gehaald, pc opniew opgetart, maar hij geefd geen beeld.
dus ik videokaart eruit andere erin, en nog steeds niets.
toen een voor een de kaarten eruit gehaald en cd-rom brander en harddisk en nog steeds geen beeld.
ik koeler van de proc halen, deze was zoals gewoonlijk warm, en ik keek goed op de proc, bleek er op een van de chipjes van het cach geheugen, bleek er op de zijkant wat koelpaste op gesmolten te zijn,
zijn van die chippie's waar aan beide kanten een doorgetrokken gesoldeerde streep zit,
deze hebben dus doormiddel van koelpasta contact gemaakt.
ik met een oplossing van 70% gezuiverde alcohol de hele proc en koeler schoongemaakt, welke was voorzien van standaard prut, en er vervolgens een dunne laag nieuwe prut op aangebracht,
pc opnieuw opgetard nog steeds niets.
nou vandaag na school dan maar even naar de plaatselijke Boer, waar ik ook heb gewerkt. en kijken wat daar blijkt.
iemand anders dit wel eens meegemaakt??????
hij was bezig in wordt en plotsklap viel zijn pc uit.
nou mij erbij gehaald, pc opniew opgetart, maar hij geefd geen beeld.
dus ik videokaart eruit andere erin, en nog steeds niets.
toen een voor een de kaarten eruit gehaald en cd-rom brander en harddisk en nog steeds geen beeld.
ik koeler van de proc halen, deze was zoals gewoonlijk warm, en ik keek goed op de proc, bleek er op een van de chipjes van het cach geheugen, bleek er op de zijkant wat koelpaste op gesmolten te zijn,
zijn van die chippie's waar aan beide kanten een doorgetrokken gesoldeerde streep zit,
deze hebben dus doormiddel van koelpasta contact gemaakt.
ik met een oplossing van 70% gezuiverde alcohol de hele proc en koeler schoongemaakt, welke was voorzien van standaard prut, en er vervolgens een dunne laag nieuwe prut op aangebracht,
pc opnieuw opgetard nog steeds niets.
nou vandaag na school dan maar even naar de plaatselijke Boer, waar ik ook heb gewerkt. en kijken wat daar blijkt.
iemand anders dit wel eens meegemaakt??????