Toon posts:

Indy500 spellen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook indy500 spellen ? Ik heb al een beetje rondgekeken maar heb niks gevonden :?

Vroeger had ik zo'n indy500 spelletje waar als je de muur raakte je gelijk over nieuwe kon beginnen :P als iemand daar de naam daar van weet zou het ook leuk zijn.

Oh het is niet zo dat ik die indy500 leuk vindt, hell no its boring like hell, maar om zo'n oval te rijden is wel lijp

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 08:45 schreef RutgerB het volgende:
Zijn er ook indy500 spellen ? Ik heb al een beetje rondgekeken maar heb niks gevonden :?

Vroeger had ik zo'n indy500 spelletje waar als je de muur raakte je gelijk over nieuwe kon beginnen :P als iemand daar de naam daar van weet zou het ook leuk zijn.

Oh het is niet zo dat ik die indy500 leuk vindt, hell no its boring like hell, maar om zo'n oval te rijden is wel lijp
Als je van ovals houdt is er maar één keus: Nascar 2002 (Sierra/Papyrus). Punt uit. Er is geen betere, zou Miele zeggen. En hij is nogeeneens duur ook.
Het zijn dan wel geen Indy cars, maar Indianapolis zit er wel in. En ook muren die er voor zorgen dat je na een stevige aanraking weer opnieuw kan beginnen... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 08:58 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Als je van ovals houdt is er maar één keus: Nascar 2002 (Sierra/Papyrus). Punt uit. Er is geen betere, zou Miele zeggen. En hij is nogeeneens duur ook.
Maar ik houd niet van nascar het rednex gehalte is veelste hoog daarbij :D
En zo'n Indy auto ziet er ook nog veel beter uit.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Indiapolis 500 natuurlijk. :)

Of dat dat spel zijn wat jij bedoeld, je kunt hem ook zo instellen, dat als je de muur raakt gelijk een klapband krijgt. >:)
Maar dan hoef je niet gelijk opnieuw te beginnen, alleen maar naar de pitstop (zo heet dat toch :?) te rijden.. Dat je dan gelijk laatste staat is een ander probleem. :P

🌞🍃

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Vroeger had je die spellen in overvloed :D
Ik weet nog wel 1 en dan moest je telkens het antwoord uit een boekje zoeken om het spel te starten :o
Maar momenteel ken ik er geen één.

Verwijderd

MS Cart Precision Racing, Indycar 2 (papyrus), Andretti Racing, Newman Haas Racing...

maar behalve Indycar 2 zijn ze allemaal behoorlijk arcade...en ze zijn allemaal oud.

Gelukkig heeft Codemasters de Indy licensie pas geleden op de kop getikt dus met een beetje geluk hebben we volgend jaar een goeie, nieuwe indy game.
(*samor vind nascar ook minder leuk)

en dan heb je nog indy 500 op psx...die is eigenlijk bout maar wel grappig en kan op een emulator =P
en CART racing van sega op de DC. Die is best leuk..alleen kan ik maar niet gewend raken aan die DC pad in race spellen.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 09:26 schreef M@NIC het volgende:
Vroeger had je die spellen in overvloed :D
Ik weet nog wel 1 en dan moest je telkens het antwoord uit een boekje zoeken om het spel te starten :o
Maar momenteel ken ik er geen één.
Dat spel was echt cool, Als je dan 10 ronde deed kon je tegen het verkeer inrijden en alle auto's van de baan af rijden :)

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
Op dinsdag 28 mei 2002 10:00 schreef blijstar het volgende:

[..]

Dat spel was echt cool, Als je dan 10 ronde deed kon je tegen het verkeer inrijden en alle auto's van de baan af rijden :)
>:) gaaf spel was dat ja.
het leuke was ook dat dat spel bij mij altijd opstarte voor dat windows opstarte :7
Pagina: 1