VooDoo5 en 850 chipset

Pagina: 1
Acties:

• Bryne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 22:48
Ik heb ergens gelezen, dat er een probleem (voltage?) is met de combinatie van de VooDoo5 en de Intel 850 chipset. Ik wil binnenkort naar een 2 GHz P4 gaan upgraden met een Abit TH7II RAID mobo en uiteraard RDRAM. Ik was van plan de vervanging van mijn VooDoo5 uit te stellen tot de nVidia NV30. Wie kan mij het fijne vertellen van de bovengenoemde problemen?

System specs

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op dinsdag 28 mei 2002 08:43 schreef Bryne het volgende:
Ik heb ergens gelezen, dat er een probleem (voltage?) is met de combinatie van de VooDoo5 en de Intel 850 chipset. Ik wil binnenkort naar een 2 GHz P4 gaan upgraden met een Abit TH7II RAID mobo en uiteraard RDRAM. Ik was van plan de vervanging van mijn VooDoo5 uit te stellen tot de nVidia NV30. Wie kan mij het fijne vertellen van de bovengenoemde problemen?
qua voltage denk geen probleem, maar als jij je (ik neem aan) agp kaart erin wel zetten, kom je tot de ontdekking dat het niet past :(

Idioot, maar die gasten hebben bij de P4 borden een ander agp slot erop gezet waarbij de Voodoo3/4/5 niet passen.

Erg vervelend dus. De PCI versie zal vast en zeker wel werken.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Bryne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 22:48
Dat is dus mooi een streep door mijn (bank-)rekening :( . Ik heb dus duidelijk een AGP versie. Misschien dan maar een tussenoplossing voor een paar maanden. Ik heb al een gegadigde voor mijn VooDoo, dus dat zal het probleem niet zijn...

System specs