voeding blaast zachtjes maar is wel superheet.

Pagina: 1
Acties:

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb een DELTA DPS-300KB-1 voeding, en die werkt best wel ok. maar als ik mijn hand achter het fannetje houd na een paar uurtjes gamen is hij bijna zo warm dat ik mijn handen verbrand en hij blaast ook bijna niet.
kan dit kwaad of maak ik me weer zorgen om niets?

Verwijderd

misschien is het toch handig eens naar de fan te kijken en hem eventueel te vervangen.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je kunt hem eens openschroeven en kijken of er niets die fan blokkeert, of dat er een kilo stof aan zit. Wel uitkijken als je een voeding openschroeft, wat voor de rest in de computer zit is maar max. 12v maar een voeding 230v. Dus een beetje uitkijken, er zou evt nog stroom op kunnen staan.

• johnny.xxx
nou heb ik dat dus net gedaan, maar hij ziet er van binnen wel helemaal vol, maar niet vol met stof maar met metaal :)
dat ding is net 1 grote koeler, en het 80 mm fannetje wat erin zit is ook niet zo zwaar (1.2watt)

Verwijderd

misschien toch maar je fan vervangen, bij mij blaast de fan best hard (cheap ass psu 300 W, en die lucht is ook warm, maar dat ligt aan mijn slecht-koelende kast :))

• johnny.xxx
maar het stomme is dat dit een super dure voeding was en bij mijn coolermaster kast zat :?

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 20:41
heeft de fan 3 draadjes --> dan zou hij zo'n variabele toerenfan kunnen zijn, en dan de variabele defect
Pagina: 1