Ik wil voor als we op vakantie gaan mijn Via Eden computer gebruiken om films te kunnen kijken in de auto maar ben nog opzoek naar een Lcdtje. Kan iemand mij vertellen waar je deze in nederland kunt krijgen.
ff wat linkjes:
[topic=458621]
www.earthlcd.com
let vooral op de lichtsterkte. Je hebt minimaal 200 nit nodig geloof ik als je ook met daglicht nog wat wil zien...
[topic=458621]
www.earthlcd.com
let vooral op de lichtsterkte. Je hebt minimaal 200 nit nodig geloof ik als je ook met daglicht nog wat wil zien...
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Of koop dat Playstation LCD schermpje, die kun je op elke straathoek wel krijgen en gewoon op de tv-out aansluiten...
Die VIA Eden heeft TV-out: composit en s-vid en daarnaast ook VGA.....Op dinsdag 28 mei 2002 08:36 schreef Kippenijzer het volgende:
Of koop dat Playstation LCD schermpje, die kun je op elke straathoek wel krijgen en gewoon op de tv-out aansluiten...
Ik zou vooral ff kijken naar hoe je de boel gaat voeden? Via de accu 12V DC? Of koop je een inverter voor de voeding van de EDen (12V DC -> 220V AC)
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Zijn die dingen er niet gewoon voor 12V zodat je geen omvormer nodig hebt
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Pagina: 1