Verwijderd
Ik raad dus aan om gewoon nu te kopen want je weet toch nie wanneer de prijs het laagst is
| MSI K7T266 Pro2 | 1800DLT3C 0309MPMW 1530@2040MHz(15x136 Vc@1,55) | 2x256MB Samsung PC2100 | ATI Radeon8500(OEM)@Retail (passief gekoeld) |
Ja, als we dat wisten...Op dinsdag 28 mei 2002 01:07 schreef VioLenT het volgende:
nou heeft iemand id waar de prijs ongeveer naar toe gaat
Je koopt geheugen als je het nodig hebt.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Niet altijd, toen de geheugenprijzen zo rete laag waren een tijdje geleden hebben veel mensen een voorraadje ingeslagen wat ze veel geld gescheelt kan hebbenOp dinsdag 28 mei 2002 01:17 schreef Arjan A het volgende:
[..]
Ja, als we dat wisten...
Je koopt geheugen als je het nodig hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt
das pas goedkoop
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Verwijderd
nee maar het gaat mij om die dure handeltjes die de winkeliers nog hebbe liggen, is dat nu nog zo duur of zijn die nu gewoon op "goedkopere" hoogte gekomen
Wat je nu al aangeeft is dat er een tekort aankomt... Wat gebeurt er dan ??? Dan zakken de prijzen niet maar dan stijgen ze dus... Als je weet dat er op korte termijn een tekort komt aan geheugenmodules zou ik ze NU kopen tegen de redelijke prijzen die ze nu aanhouden...Op dinsdag 28 mei 2002 00:51 schreef VioLenT het volgende:
de geheugen chips zijn op het moment heel goedkoop en mijn vraag was of die nog verder gaan dalen, want ik las ook artikeltje dat er een tekort komt, dus wat raden jullie me aan? nu kopen of nog ff wachten
Ik wil zelf 256 ddr van kingston die is nu rond de 65 euro
Verwijderd
Moederbord gekocht bij gistron en 256 MB ddr pc2700
Kijk in de doos en wat zit er bij 512 MB geheugen
das wel handig wou er toch al 512 in hebben
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
maar ze zijn nu onder de 45 grens en dat vind ik wel een mooi prijsje koop ik er meteen 1 of 2 extra
dom dom dom
dat waren dus geen value rom geheugen dingen dus ik wacht toch nog maar ff
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()