Wanneer geheugen kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• VioLenT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-11-2018
de geheugen chips zijn op het moment heel goedkoop en mijn vraag was of die nog verder gaan dalen, want ik las ook artikeltje dat er een tekort komt, dus wat raden jullie me aan? nu kopen of nog ff wachten

Ik wil zelf 256 ddr van kingston die is nu rond de 65 euro

Mijn Specs

Verwijderd

Naar alle waarschijnlijkheid gaan de prijzen nog zaken maar wa heeft het voor nut da je ze over een maand voor 2 euro of misschien wel wa meer goedkoper kunt krijgen want een maand later kunnen ze toch weer verder omlaag zijn

Ik raad dus aan om gewoon nu te kopen want je weet toch nie wanneer de prijs het laagst is

• VioLenT
http://www.tweakers.net/nieuws/21908 hier staat dus dat er nog dure ladingen liggen die de verkopers graag kwijt willen, dus dan koop ik iets waarvan de prijs dus eigenlijk lager is?

Mijn Specs

• OptimusPrime
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 10:58
De prijs is inmiddels zakkende :), Je vraag al beantwoord?

| MSI K7T266 Pro2 | 1800DLT3C 0309MPMW 1530@2040MHz(15x136 Vc@1,55) | 2x256MB Samsung PC2100 | ATI Radeon8500(OEM)@Retail (passief gekoeld) |

• VioLenT
nou heeft iemand id waar de prijs ongeveer naar toe gaat

Mijn Specs

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

Arjan A

Cenosillicafoob

Op dinsdag 28 mei 2002 01:07 schreef VioLenT het volgende:
nou heeft iemand id waar de prijs ongeveer naar toe gaat
Ja, als we dat wisten... |:(
Je koopt geheugen als je het nodig hebt.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
Op dinsdag 28 mei 2002 01:17 schreef Arjan A het volgende:

[..]

Ja, als we dat wisten... |:(
Je koopt geheugen als je het nodig hebt.
Niet altijd, toen de geheugenprijzen zo rete laag waren een tijdje geleden hebben veel mensen een voorraadje ingeslagen wat ze veel geld gescheelt kan hebben :Y) Dat heb ik ook gedaan, gewoon een 1024 sdram ingeslagen, dat vervolgens in me comp gestopt (zoveel had ik toen overigens helemaal niet nodig) en later weer met winst verkocht.

Verwijderd

Eh je moet gewoon kopen wanneer je geld hebt, een maandje geleden had ik het voor 80 euro :( en nu is het 65

Verwijderd

Ik heb gisteren voor mijn nieuwe systeem heel goedkoop 512MB Samsung DDR2700 aangeschaft. Kan ik voorlopig weer mee door. :)

• VioLenT
ik wacht nog 1 weekie en hou de prijs in de gaten
Bedankt

Mijn Specs

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
toen ze zo laag waren heb ik in duitsland 2* 512MB (SDRAM) noname gekocht voor 151 Duitse mark = ongevver 180 gulden

das pas goedkoop :D dus de prijzen kunnen best nog wel een beetje zakken

• HenkieNL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Zou wel makkelijk zijn, meteen alle economische problemen opgelost als je zou kunnen voorspellen wanneer de prijzen het laagst zijn en wanneer ze weer gaan stijgen. Het blijft een gok....

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

Verwijderd

ik heb vorige week nog 256 ddr besteld en kreeg het thuis gestuurd voor 56 euro (!) blijkbaar hadden ze een fout gemaakt bij gistron :+

• VioLenT
kewl ik ga ook naar gistron :P

nee maar het gaat mij om die dure handeltjes die de winkeliers nog hebbe liggen, is dat nu nog zo duur of zijn die nu gewoon op "goedkopere" hoogte gekomen

Mijn Specs

Verwijderd

het is daar meestal iets goedkoper

http://www.tweakers.net/pricewatch/14692

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

Op dinsdag 28 mei 2002 00:51 schreef VioLenT het volgende:
de geheugen chips zijn op het moment heel goedkoop en mijn vraag was of die nog verder gaan dalen, want ik las ook artikeltje dat er een tekort komt, dus wat raden jullie me aan? nu kopen of nog ff wachten

Ik wil zelf 256 ddr van kingston die is nu rond de 65 euro
Wat je nu al aangeeft is dat er een tekort aankomt... Wat gebeurt er dan ??? Dan zakken de prijzen niet maar dan stijgen ze dus... Als je weet dat er op korte termijn een tekort komt aan geheugenmodules zou ik ze NU kopen tegen de redelijke prijzen die ze nu aanhouden...

Verwijderd

Ik had laast veel meer mazzel
Moederbord gekocht bij gistron en 256 MB ddr pc2700
Kijk in de doos en wat zit er bij 512 MB geheugen
das wel handig wou er toch al 512 in hebben

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
het valt me idd op dat de 512MB DDR PC2700 best goedkoop zijn ,maar mensen koop aub geen oem dikke kans op problemen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• VioLenT
ja maar timing is dus de kwestie en ik wil gewoon ff weten wat andere mensen ervan vinden en als er staat ressesie in 3e kwartaal denk ik aan herfst, dus gaan ze nog meer zakken

maar ze zijn nu onder de 45 grens en dat vind ik wel een mooi prijsje koop ik er meteen 1 of 2 extra :P

edit:
dom dom dom
dat waren dus geen value rom geheugen dingen dus ik wacht toch nog maar ff

Mijn Specs

• AMDFreak
  • Nu online

AMDFreak

Intel is zo..

Ach... je bedrijf heeft toch nog die ouwde dure geheugens liggen. Als die weg zijn koopt hij weer (GOEDKOOP) nieuwe in en dan heb jij er profeit van!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
LoL ergerns afgelopen hersft betaalde ik fl 110 per 256mb pc2100 van crucial :z

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Als een ding gebleken is, is dat de mens een slecht voorspeller is. Wat ik je wel kan voorspellen is dat dit topic dicht gaat, want dit gaat nergens heen (ik denk dat niemand echt geïnteresseerd is in wanneer ik mijn geheugen goedkoop heb gekocht). Hou de berichten goed in de gaten zou ik zeggen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.