Geen beeld wel signaal VM 501 22"

Pagina: 1
Acties:

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Topicstarter
Ik heb al meer dan 2 jaar een Illama vm 501 22" perfecte monitor tot vandaag.

Ik start me pc opnieuw op en tadaa het lampje gaat groen branden hij heb signaal. Maar er komt geen beeld, ik denk hmm nog een keer resetten dan maar. Na de reset nog steeds alleen een groen lampje en verder niets helemaal niets.

Ik sluit hem op me laptop aan om te kijken is daar wel beeld maar nee alles blijft bij een groen lampje dat i signaal heeft en verder NIETS.

Is er iemand die dit wel eens eerder heeft meegemaakt?? zoja wat heb jij toen gedaan ??

Is er iemand die misschien een oplossing weet ??

AUB help me want ik kan niet zonder die monitor zit nu op een 14" die niet hoger kan als 640x480

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:54
Iiyama geeft 3 jaar onsite garantie, als je tenminste bij aankoop het kaartje hebt ingevuld.

Je krijgt dan tijdens de reparatieperiode een vervangende monitor (waarschijnlijk een 19" i.p.v. een 22").

Enige minpuntje is dat de service wordt uitgevoerd door Teleplan, dat helaas niet zo'n beste reputatie heeft (persoonlijk nog geen ervaring mee).

Verwijderd

Dat heb ik ook een keer gehad.

Toen zatten die puntjes aan het uiteinde van me kabel van me PC naar de monitor helemaal scheef...
Met een tandenstoker weer rechtgezet en hij deed het weer.

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Topicstarter
nou die kabel is PERFECT er zit niets scheef aan.
Als ik die monitor nu aanmeld op die site voor reparatie wanneer staan ze dan voor de deur ongeveer ??