Ik ben even MP3's aan het branden geweest op een 8cm CDR (247MB, 28 min.) voor mijn NAPA 480. Nu brand ik 77 bestanden met totaal 222 MB op een CDR van 247 MB. Als het branden bijna klaar is moet hij de lead-out (TOC) schrijven. Dat lukt dus niet. Zo heb ik al 2 cd'tjes vernaggeld. Nero zegt dat het branden mislukt is en spuwt het cd'tje eruit. Easy CD Creator vraagt om een nieuw cd'tje in de lade te plaatsen om de TOC te schrijven. Wat nu eigenlijk het gekke is bij de brandprogramma's, is dat bij het testen niets misgaat en bij het branden wel. Het brandprogramma test niet of hij zijn TOC er ook op kwijt kan. Hij gaat daar namelijk blind op af.
Nu wil ik eigenijk weten hoeveel ik kwijt kan op een CDR247. Ik heb een Philips 3610 (erg oud, maar brand nog altijd perfect). Misschien dat iemand weet hoe je de Lead-in en de Lead-out kunt berekenen.
Nu wil ik eigenijk weten hoeveel ik kwijt kan op een CDR247. Ik heb een Philips 3610 (erg oud, maar brand nog altijd perfect). Misschien dat iemand weet hoe je de Lead-in en de Lead-out kunt berekenen.