Welke Games maken goed gebruik van ...

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55
Een Radeon 8500 of een GF3
Want ik zou ff willen kijken wat ik er uit kan halen .

IK heb het liefst voor een Radeon 8500 test dingen omdat ik daarvan in het bezit ben .. maar voor mensen die een GF 3 hebben is dit ook makkelijk om te weten .

Maar het liefst wil ik weten welke spellen er GOED gebruik van maken ..

1 game heb ik zlef al en dat is Morrowind . ( P.S )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:38
Aquanox bv, en binnenkort ook UT2003 :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
Op maandag 27 mei 2002 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
Aquanox bv, en binnenkort ook UT2003 :)
idd
aquanox is dan wel niet veel aan, maar schijnt wel veel te vergen van je videokaart

(waren hier niet al es topics over geweest?)

edit:

mischien bruikbaar:
[topic=188808/1/25]
[topic=324910/1/25]

• Saekerhett
Op maandag 27 mei 2002 23:21 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

idd
aquanox is dan wel niet veel aan, maar schijnt wel veel te vergen van je videokaart

(waren hier niet al es topics over geweest?)
Jep, maar het loopt hier perfect in 1024 met QC AA aan :), kan ook haast niet anders.

Maar goed, ik vind Aquanox ook niet veel aan.

en hier waren idd al wat topics over

Verwijderd

DOOM 3

• Saekerhett
Op maandag 27 mei 2002 23:42 schreef DROMMELS het volgende:
DOOM 3
:Z Die komt over een jaar pas...

Verwijderd

Soldier of Fortune 2? Op z'n allerhoogst :?

GTA3? Ook hoog detail

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Serious Sam2, alles aan :)

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Op maandag 27 mei 2002 23:45 schreef Cyberboy het volgende:
Soldier of Fortune 2? Op z'n allerhoogst :?

GTA3? Ook hoog detail
maken duz bijde geen gebruik van DirectX 8.0 , 8.1 of truform. ofterweil: met iets oudere kaarten ook goed te spelen.

Verwijderd

Max Payne, ook leuk om te spelen.
Metal of Honor!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op dinsdag 28 mei 2002 10:34 schreef DellTS het volgende:
Max Payne, ook leuk om te spelen.
Metal of Honor!
Medal of Honor :P

Maar die spellen zijn toch helemaal niet zwaar :?
Nee ik denk dat je beter voor Grand Theft Auto 3 kunt gaan :9

Verwijderd

dit vroeg ik laatst ook (onder andere username) en toen werd dit gesloten omdat het een opsom topic was :?

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 16:20
neej hoor GTA 3 vraagt vrij weinig van je kaart, geen geavanceerde opties. Mij lijkt MOHAA idd in 1280x1024x32 met alles op hoog. :P Kwijl!!!

..::System Specs::..

Verwijderd

Metal of honor(AA) is toch wel een van de mooiste en zwaarste spellen op het moment.

En Max Payne is toch vrij taxerend met alles op z'n MAX (inc. Anti-Aliasing)

Verwijderd

wat je in ieder geval niet moet doen is de demo's van Nvidea proberen, bij mij ging de hele windows naar de knoppen. Zeer vervelend

• Saekerhett
Op dinsdag 28 mei 2002 11:17 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
neej hoor GTA 3 vraagt vrij weinig van je kaart, geen geavanceerde opties. Mij lijkt MOHAA idd in 1280x1024x32 met alles op hoog. :P Kwijl!!!
GTA3 vraat dus echt wel veel van je kaart hoor!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 28 mei 2002 11:46 schreef bterkuile het volgende:
wat je in ieder geval niet moet doen is de demo's van Nvidea proberen, bij mij ging de hele windows naar de knoppen. Zeer vervelend
Onzin ik heb Zoltan en Kameleon installed en is echt cool.

Verwijderd

Geen onzin, ik heb meerdere Dell klanten geholpen die ook om zeep werden geholpen door NVIDIA graphics tests.

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 28 mei 2002 11:40 schreef DellTS het volgende:
Metal of honor(AA) is toch wel een van de mooiste en zwaarste spellen op het moment.
Medal of Honor...moet je het fout zeggen ofzo :D

Maarehm...ik denk dat mensen met leuke videokaarten echt tot de kerst-periode moeten wachten. Dan komt er meestal wel veel leuks(=mooi) uit :)

• bAdmuTs
  • Laatst online: 26-01 10:30

bAdmuTs

mAzE

Als je een leuke game wilt met aardig wat ati 8500 opties moet je ff w8en op http://www.newworldorder.nl die gaat truform en wat van die meuk ondersteunen :9~

ff een stukje van de site

Q: What Hardware 3D features does New World Order support?

A: Vertex and Pixel Shaders of course, TruForm on ATI hardware. Bumpmapping, environment mapping, hardware skinning, shadow buffers and all that. It is honestly hard to not support this, as it is so easy to do with the latest hardware.

Q: What is next for Termite Games and New World Order?

A: The next big thing is the public multiplayer test for NWO. After that we aim to go gold of course! There is alot of work and commitment planned for supporting the NWO community with updates, new maps, development tools and new features, so
we have our work cut out for us.

Lees de rest op de site van ATI:
http://www.ati.com

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 12:18 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

GTA3 vraat dus echt wel veel van je kaart hoor!
Ja ok. MAar ik denk meer gehuegen dan iets anders. Bij mij schokt tie hetzelfde of ik em nou alles op laa zet of op 1024. Maakt bij mij niks uit. schokt hetzelfde dus het vreet veel geheugen op. IK zou eerder voor MOHAA en dan OMAHA beach. DAar had ik erge framedrops.

• bAdmuTs
  • Laatst online: 26-01 10:30

bAdmuTs

mAzE

Op dinsdag 28 mei 2002 12:40 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

Ja ok. MAar ik denk meer gehuegen dan iets anders. Bij mij schokt tie hetzelfde of ik em nou alles op laa zet of op 1024. Maakt bij mij niks uit. schokt hetzelfde dus het vreet veel geheugen op. IK zou eerder voor MOHAA en dan OMAHA beach. DAar had ik erge framedrops.
Of in het laatste gedeelt als die mosterdgas fabriek opgeblazen wordt, had ik ook wel erge framedrops

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Er komt ook een spel uit gebaseert op de Aquanox engien :) En aangezien de aquanox engine modulair is opgebouwd kan je heel makkelijk dingen implementeren en veranderen :)
(ff zoeken welk spel ook al weer)

Gevonden :)

Spellforce
De Duitse website PCGames heeft de eerste informatie en screenshots van Spellforce, een nieuw strategiespel van de bedenker van Settlers. Ook dit maal is het gras groener dan in het echt, maar in plaats van in 2D wordt het volledig in 3D op je scherm getoverd en wel met de prachtige GeForce3-enhanced engine van Aquanox, die nu eens wat anders zal moeten laten zien dan een onderwaterwereld (...met kleine wezens niet veel groter dan zijn duim).
De screenshots zijn niet echt high-res maar aan de graphics is de Aquanox engine in ieder geval niet meer te herkennen. Of deze engine ook goed zijn werk kan doen in een uitgestrekt strategiespel zullen we pas over een tijdje zien want een releasedate is nog niet bekend dus het zal nog wel even van ons verwijderd zijn. Een uitgever hebben ze al wel gevonden in het Duitse JoWood. Bekijk hier nog wat meer screenshots.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200205/img1022178447_0.jpg

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 28 mei 2002 12:26 schreef DellTS het volgende:
Geen onzin, ik heb meerdere Dell klanten geholpen die ook om zeep werden geholpen door NVIDIA graphics tests.
Dan hebben ze vast shit geinstalleerd op hun GF2 wat om een GF3 vraagt.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 12:26 schreef DellTS het volgende:
Ja, dan vraag je er ook om. >:)

Verwijderd

Nou ja, ik kreeg in ieder geval problemen.

Ik heb zelf een Radeon 64MB DDR ViVo en het leek me leuk om een paar van die mooie demo's te doen van Nvidea. Want die zijn best mooi. Maar ik kreeg er maar twee goed en toen ik de derde demo wilde doen crashte windows2k en ging niet meer aan ook.
Ik denk dat ze Ati users willen pesten en er speciaal een crashbestandje in het hebben gezet. Ik weet oook wel dat dat flauwe kul is maar je zou het haast denken. Die programmeurs van Nvidea maken gewoon troep.

Verwijderd

Dicht :)
Lijkt met dat er genoeg spellen opgesomd zijn :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.