Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
iddOp maandag 27 mei 2002 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
Aquanox bv, en binnenkort ook UT2003
aquanox is dan wel niet veel aan, maar schijnt wel veel te vergen van je videokaart
(waren hier niet al es topics over geweest?)
edit:
mischien bruikbaar:
[topic=188808/1/25]
[topic=324910/1/25]
mischien bruikbaar:
[topic=188808/1/25]
[topic=324910/1/25]
Jep, maar het loopt hier perfect in 1024 met QC AA aanOp maandag 27 mei 2002 23:21 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
idd
aquanox is dan wel niet veel aan, maar schijnt wel veel te vergen van je videokaart
(waren hier niet al es topics over geweest?)
Maar goed, ik vind Aquanox ook niet veel aan.
en hier waren idd al wat topics over
Op maandag 27 mei 2002 23:42 schreef DROMMELS het volgende:
DOOM 3
maken duz bijde geen gebruik van DirectX 8.0 , 8.1 of truform. ofterweil: met iets oudere kaarten ook goed te spelen.Op maandag 27 mei 2002 23:45 schreef Cyberboy het volgende:
Soldier of Fortune 2? Op z'n allerhoogst
GTA3? Ook hoog detail
Medal of HonorOp dinsdag 28 mei 2002 10:34 schreef DellTS het volgende:
Max Payne, ook leuk om te spelen.
Metal of Honor!
Maar die spellen zijn toch helemaal niet zwaar
Nee ik denk dat je beter voor Grand Theft Auto 3 kunt gaan
Verwijderd
dit vroeg ik laatst ook (onder andere username) en toen werd dit gesloten omdat het een opsom topic was
neej hoor GTA 3 vraagt vrij weinig van je kaart, geen geavanceerde opties. Mij lijkt MOHAA idd in 1280x1024x32 met alles op hoog.
Kwijl!!!
Verwijderd
Metal of honor(AA) is toch wel een van de mooiste en zwaarste spellen op het moment.
En Max Payne is toch vrij taxerend met alles op z'n MAX (inc. Anti-Aliasing)
En Max Payne is toch vrij taxerend met alles op z'n MAX (inc. Anti-Aliasing)
Verwijderd
wat je in ieder geval niet moet doen is de demo's van Nvidea proberen, bij mij ging de hele windows naar de knoppen. Zeer vervelend
GTA3 vraat dus echt wel veel van je kaart hoor!Op dinsdag 28 mei 2002 11:17 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
neej hoor GTA 3 vraagt vrij weinig van je kaart, geen geavanceerde opties. Mij lijkt MOHAA idd in 1280x1024x32 met alles op hoog.Kwijl!!!
Onzin ik heb Zoltan en Kameleon installed en is echt cool.Op dinsdag 28 mei 2002 11:46 schreef bterkuile het volgende:
wat je in ieder geval niet moet doen is de demo's van Nvidea proberen, bij mij ging de hele windows naar de knoppen. Zeer vervelend
Verwijderd
Geen onzin, ik heb meerdere Dell klanten geholpen die ook om zeep werden geholpen door NVIDIA graphics tests.
Medal of Honor...moet je het fout zeggen ofzoOp dinsdag 28 mei 2002 11:40 schreef DellTS het volgende:
Metal of honor(AA) is toch wel een van de mooiste en zwaarste spellen op het moment.
Maarehm...ik denk dat mensen met leuke videokaarten echt tot de kerst-periode moeten wachten. Dan komt er meestal wel veel leuks(=mooi) uit
Als je een leuke game wilt met aardig wat ati 8500 opties moet je ff w8en op http://www.newworldorder.nl die gaat truform en wat van die meuk ondersteunen 
ff een stukje van de site
Q: What Hardware 3D features does New World Order support?
A: Vertex and Pixel Shaders of course, TruForm on ATI hardware. Bumpmapping, environment mapping, hardware skinning, shadow buffers and all that. It is honestly hard to not support this, as it is so easy to do with the latest hardware.
Q: What is next for Termite Games and New World Order?
A: The next big thing is the public multiplayer test for NWO. After that we aim to go gold of course! There is alot of work and commitment planned for supporting the NWO community with updates, new maps, development tools and new features, so
we have our work cut out for us.
Lees de rest op de site van ATI:
http://www.ati.com
ff een stukje van de site
Q: What Hardware 3D features does New World Order support?
A: Vertex and Pixel Shaders of course, TruForm on ATI hardware. Bumpmapping, environment mapping, hardware skinning, shadow buffers and all that. It is honestly hard to not support this, as it is so easy to do with the latest hardware.
Q: What is next for Termite Games and New World Order?
A: The next big thing is the public multiplayer test for NWO. After that we aim to go gold of course! There is alot of work and commitment planned for supporting the NWO community with updates, new maps, development tools and new features, so
we have our work cut out for us.
Lees de rest op de site van ATI:
http://www.ati.com
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Ja ok. MAar ik denk meer gehuegen dan iets anders. Bij mij schokt tie hetzelfde of ik em nou alles op laa zet of op 1024. Maakt bij mij niks uit. schokt hetzelfde dus het vreet veel geheugen op. IK zou eerder voor MOHAA en dan OMAHA beach. DAar had ik erge framedrops.Op dinsdag 28 mei 2002 12:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
GTA3 vraat dus echt wel veel van je kaart hoor!
Of in het laatste gedeelt als die mosterdgas fabriek opgeblazen wordt, had ik ook wel erge framedropsOp dinsdag 28 mei 2002 12:40 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Ja ok. MAar ik denk meer gehuegen dan iets anders. Bij mij schokt tie hetzelfde of ik em nou alles op laa zet of op 1024. Maakt bij mij niks uit. schokt hetzelfde dus het vreet veel geheugen op. IK zou eerder voor MOHAA en dan OMAHA beach. DAar had ik erge framedrops.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Er komt ook een spel uit gebaseert op de Aquanox engien
En aangezien de aquanox engine modulair is opgebouwd kan je heel makkelijk dingen implementeren en veranderen 
(ff zoeken welk spel ook al weer)
Gevonden
Spellforce
De Duitse website PCGames heeft de eerste informatie en screenshots van Spellforce, een nieuw strategiespel van de bedenker van Settlers. Ook dit maal is het gras groener dan in het echt, maar in plaats van in 2D wordt het volledig in 3D op je scherm getoverd en wel met de prachtige GeForce3-enhanced engine van Aquanox, die nu eens wat anders zal moeten laten zien dan een onderwaterwereld (...met kleine wezens niet veel groter dan zijn duim).
De screenshots zijn niet echt high-res maar aan de graphics is de Aquanox engine in ieder geval niet meer te herkennen. Of deze engine ook goed zijn werk kan doen in een uitgestrekt strategiespel zullen we pas over een tijdje zien want een releasedate is nog niet bekend dus het zal nog wel even van ons verwijderd zijn. Een uitgever hebben ze al wel gevonden in het Duitse JoWood. Bekijk hier nog wat meer screenshots.
(ff zoeken welk spel ook al weer)
Gevonden
Spellforce
De Duitse website PCGames heeft de eerste informatie en screenshots van Spellforce, een nieuw strategiespel van de bedenker van Settlers. Ook dit maal is het gras groener dan in het echt, maar in plaats van in 2D wordt het volledig in 3D op je scherm getoverd en wel met de prachtige GeForce3-enhanced engine van Aquanox, die nu eens wat anders zal moeten laten zien dan een onderwaterwereld (...met kleine wezens niet veel groter dan zijn duim).
De screenshots zijn niet echt high-res maar aan de graphics is de Aquanox engine in ieder geval niet meer te herkennen. Of deze engine ook goed zijn werk kan doen in een uitgestrekt strategiespel zullen we pas over een tijdje zien want een releasedate is nog niet bekend dus het zal nog wel even van ons verwijderd zijn. Een uitgever hebben ze al wel gevonden in het Duitse JoWood. Bekijk hier nog wat meer screenshots.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Dan hebben ze vast shit geinstalleerd op hun GF2 wat om een GF3 vraagt.Op dinsdag 28 mei 2002 12:26 schreef DellTS het volgende:
Geen onzin, ik heb meerdere Dell klanten geholpen die ook om zeep werden geholpen door NVIDIA graphics tests.
Verwijderd
Ja, dan vraag je er ook om.Op dinsdag 28 mei 2002 12:26 schreef DellTS het volgende:
Verwijderd
Nou ja, ik kreeg in ieder geval problemen.
Ik heb zelf een Radeon 64MB DDR ViVo en het leek me leuk om een paar van die mooie demo's te doen van Nvidea. Want die zijn best mooi. Maar ik kreeg er maar twee goed en toen ik de derde demo wilde doen crashte windows2k en ging niet meer aan ook.
Ik denk dat ze Ati users willen pesten en er speciaal een crashbestandje in het hebben gezet. Ik weet oook wel dat dat flauwe kul is maar je zou het haast denken. Die programmeurs van Nvidea maken gewoon troep.
Ik heb zelf een Radeon 64MB DDR ViVo en het leek me leuk om een paar van die mooie demo's te doen van Nvidea. Want die zijn best mooi. Maar ik kreeg er maar twee goed en toen ik de derde demo wilde doen crashte windows2k en ging niet meer aan ook.
Ik denk dat ze Ati users willen pesten en er speciaal een crashbestandje in het hebben gezet. Ik weet oook wel dat dat flauwe kul is maar je zou het haast denken. Die programmeurs van Nvidea maken gewoon troep.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()