Toon posts:

SL45: kaart fout!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg de afgelopen maand soms de melding 'Kaart fout!' op het display van mijn Siemens SL45. Dan kan ik'm alleen nog uitzetten en weer opnieuw aanzetten. Deze melding krijg ik gewoon als hij al een tijd aanstaat en ik'm bijvoorbeeld uit mijn tas haal.
Iemand bekend hiermee ?
Voorbaat dank

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:12
zal wel software fout zijn

Tijd van werken, tijd van rusten

• FSharky
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien moet je effe je firmware ugraden?
Als je de search gebruikt vind je wel antwoorden hoe dat moet.

Verwijderd

moved GT >> IT

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Heb ik ook gehad met mijn Motorola L7089.
Die is naar Motorola geweest. Ze hebben de firmware upgedate, maar ook iets gesoldeerd, dus er zat vast nog iets anders niet goed dan de software.

Als het aanhoudt zou ik hem opsturen naar Siemens, je hebt immers een jaar fabrieksgarantie!

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

Topicstarter
Ja *(&#%^&@# :(
Hij is pas teruggeweest voor een software upgrade, aangezien ik'm kocht toen ie net uit was. En dat betekent dus 4 tot 6 weken weg in de praktijk.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:37

MaDLiVe

.-Observer-.

Mmm, ik heb het dus ook met mijn me45 en s45 gehad, was na een tijdje gewoon verdwenen. Deze fout deed zich vooral voor bij het accessen van het telefoon/adres boek.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:49

Korakal

Up up up!

goh, siemens zeker? >:)

geloof dat siemens synoniem is voor kaartfout... ongeveer...

ff plakbandje onderdoen zodat de SIM iets dichter tegen de contactjes aanligt... probleem opgelost...

Verwijderd

Topicstarter
thanks ga ik zeker doen. Ik had al een vaag gevoel dat de SIM of multimedia card geen goed contact maakte

Verwijderd

je multi-media kaart ff formateren help ook wel eens!!!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hetzelfde met me M35 als ie wel is op de grond gevallen is ofzo >:) Maar het is gewoon een kwestie van sim goed aan drukken/vastzetten, hij maakt gewoon niet goed contact. Meestal is het bij mij pas na 10-15 min nadat ie gevallen is dat ie die fout geeft :? Btje vreemd, je zou toch zeggen dat ie dat meteen moet zeggen.
Pagina: 1